schaterlachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klaske, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaske

klaske Actief lid

3 apr 2009
    116
    0
    0
    akersloot
    ik vroeg me af of jullie je kindje al eens schaterlachend hebben meegemaakt
    mijn meisje is 4,5 maand en vanmiddag lagen we helemaal in een deuk met z'n tweeen.
    Ik lachtte meer omdat zij zo schattig aan het schaterlachen was en daar lachtte zij weer om.
    het was een vrolijke boel.

2. Muizzy

Muizzy Lid

26 mrt 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Ons mannetje doet dat sinds vorige week. Whahaa, het is echt grappig inderdaad. Dan zijn ze echt om op te vreten :D!

En inderdaad, die van ons moet dan ook lachen om mij, omdat ik moet lachen omdat het zo schattig en grappig is :p

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze kleine vent schaterlachte voor het eerst met een maandje of vier, toen ik voor hem zong van Advokaatje ging op reis. Dan schudde ik heen en weer met m'n hoofd.
    En het grappige is, dat hij daar nu nog heel erg hard van moet lachen, ook al istie al twee geweest!

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb het rond 4,5 maand ook meegemaakt moest zo hard er van lachen dat me de tranen over de wangen liepen en waarom ze zo hard moest lachen mama deed haar na ze begon te jengelen op het aankleed kussen en ik deed het na nou wat een pret dat ze had.

Maar het is inderdaad een heerlijk geluid :)

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    mijn meisje deed het al wel eerder maar laatst heb ik haar echt helemaal in een deuk zien liggen, ze kwam gewoon niet meer bij.
    Mijn stiefdochter, haar halfzusje dus, vond iets niet lekker en maakte een overgeef gebaar, nou het kind lag helemaal in een stuip hahaha, zo grappig om te zien, gevolg, dat ze dus 300x achter mekaar die beweging maakte en Fay naderhand helemaal gesloopt was van het lachen en mega dorst had :D

6. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Jaaaaa, heerlijk is dat, en nu paar maand verder, ligt ons manneke echt in een stuip van het lachen, soms lijkt het wel of ie er niet mee ruit komt, en lachen met verschillende geluidjes, heeerlijk.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron was net geen 4 maanden toen hij het voor het eerst deed. Lag zelf ook helemaal dubbel.
    Laatst moest hij onwijs lachen om de telefoon die op speaker stond en overging :D.

Hier staat een filmpje:
    YouTube - Aaron heeft de slappe lach

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh dit is zo leuk om te zien, zelf ga je ook meedoen hihi.
    heb het niet veel meegemaakt met mijn kids toen ze klein waren, maar danny heeft het nu wel vaak, vooral als ik hem kietel.:)

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb een megavrolijk kind, dat erg veel lacht. Maar echt schaterlachen heb ik hem nog nooit horen doen...gek is dat. Hij giechelt/grinnikt wel veel, met van die gilletjes tussendoor.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    kyran kan ook lachen met geluid maar echt schaterlachen is het niet.. maar ik probeer dat ook niet omdat hij de hik krijgt van het lachen en dat vind ik zo zielig! haha

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi mijn meisje moest lachen omdat ik bah zei om een poepluier... en toen moest ik ook lachen en lagen we samen in een deuk. Nu is ze 9 maanden en zegt ze zelf bah (en ligt in een deuk hihi)

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dat schaterlachen is zoooo lief! Helaas doet mijn dochter dat niet :( hihi

Deel Deze Pagina