Ik vroeg me af of er nog aan pendelen wordt gedaan op/via het forum. Ik heb de vorige keer (mijn zoontje is inmiddels 2,5) ook door twee mensen laten pendelen en ze hadden het allebei bij het juiste eind dus nu we weer bezig zijn voor een tweede ben ik wel weer benieuwd natuurlijk! Ik hoor het graag.
Aan wie heb jij gemaild dan via PB?? Wie doen hier nog pendelen? Destijds heetten die meiden Zuurtje en Alies ofzo...
Een soort van 'voorspellen' wanneer je zwanger bent en wat je krijgt (jongen/meisje) door middel van een pendel. Google het anders even.
Hier: Pendelen - Zwangerschapspagina vind je de meiden die pendelen.. ze melden het als ze er tijd en zin voor hebben
Als er iemands is die voor mij wil pendelen, hoor ik dat graag!! Ik kan niet echt wijs uit de pendelberichten die hier staan. De een doet het niet meer en de ander alleen op bepaalde tijden en nooit op de tijden dat ik er ben haha. Daar komen we niet echt verder mee en sommige berichten zijn ook al niet meer zo up-to-date. Misschien kan een van de pendelaars mij even een bericht sturen of hier antwoorden? Dan kan het eventueel via PM verder. Ik wil graag weten van de pendelaar wanneer de maand van de bevruchting is en wat het wordt. Alvast bedankt voor het reageren!!
Ik heb ook meerdere pb's gestuurd begin deze week en nog nix gehoord. Jij al wat gehoord? Ik hoorde dat de meesten je pb gewoon verwijderen als je ze stuurt op tijden dat ze het niet hebben aangegeven. Beetje flauw wel. Aan de ene kant snap ik het wel maar laat dat dan op z'n minst even weten via het forum ofzo. Je stuurt nu soms voor nix een pb met je aanvraag... Beetje lastig want 's avonds pendelt er vaak niemand en zo kom ik dus niet aan een pendelaar. Ben benieuwd of jij al iemand hebt gevonden die WEL reageert.
De pendelaars hebben ook gewoon een leven naast zp, en je wilt niet weten hoeveel aanvragen ze krijgen ALS ze eens pendelen. Het is iets wat de meiden voor de lol willen doen, en niet omdat het moet Als je elk berichtje moet gaan beantwoorden dat je nu niet pendeld, daar wordt je ook gek van
Degene die pendelen geven in hun topic per keer wanneer en hoe laat je aanvragen kan sturen. Dit omdat ze anders niet aan hun eigen leven toe kwamen. Alles buiten die tijden wordt verwijderd. Staat duidelijk vermeld in de topics. Degene waar je het over had pendelen hier niet meer.
Ik snap het ook wel maar vind het jammer dat ik op deze manier niet aan een pendelaar lijk te komen Toch bedankt voor de reacties. Ik blijf gewoon checken
Je kan een abbo nemen door als je op een topic bent bovenin op tools te klikken. Dan krijg je mail als er wat eordt geschreven en kan je misschien makkelijker op reageren. Was vroeger indedaad makkelijker, dat geef ik toe. Heb al vele pendels aangevraagd, alleen nog geen kloppende pendel gehad helaas.
Momenteel zijn er niet zoveel pendelaars actief geloof ik. Het is goed opletten, dan ben je er op tijd bij. Maar het is idd anders dan vroeger!
Geduld is een schone zaak haha Geintje, een via een ander forum. Een via PB en twee die op bepaalde tijden pendelen en waar ik op tijd bij was. Maar ik ga nog wel even verder met zoeken hoor. Hoe meer hoe beter