Daarom staat de spullen van mijn man in de schuur! En heb ik MIJN gereedschapskist in gebouwd! Hij loopt nu liever naar zijn bus om iets te pakken Maar wat denk je van die zwarte vingers overal! Daar word ik helemaal gek van! Even iets op hangen op een witte muur en dan met zijn zwarte hand er tegen aan leunen:x of..... Tja alles wat wit hoort te zijn heeft minimaal 1 zwarte vlek!!! Als hij iets zoekt in his vraagt hij het bijna standard aan mij en aan zijn gedrag zie ik dat hij iets gaat zoeken, meestal vraag ik het eerst wat hij zoek of ik ga op de bank zitten kijken... Na 10 minuten tilt hij zijn hoofd op en vraagt waar iets ligt, ik lig dan al helemaal dubbel op de bank
chocoladekoekjes?!? hier ook hoor, alles vies, kapot of verloren maken. verwonderd mij soms dat ik onze dochter op zaterdagmorgen (papa-morgen) heel en onbeschadigd terug vind denk toch dat t mannen-eigen is. ik heb ook mn eigen gereedschap, incl accuboor. en de regel: niets gaat weg zonder overleg!!! denk dat je m even achter t behang moet plakken, kan ie zn zonden overdenken......
Hier ex een keer: nam ie een NIEUW hoeslaken (wat overigens van bij mijn ouders kwam !!) om zijn VERFBORSTELS mee af te vegen en zijn vieze handen vol verf ik was WOEST !!! :x Hallo, doe je toch niet?? Ook met messen ed weetikveel waar in zitten porren en steken, staat mes opeens krom. Ja kan best dat ie daar schroeven mee heeft zitten aandraaien. Of bevroren vlees snijden (ja logisch om daarin te snijden natuurlijk, als het knoerhard is... sjeeee) Hadden in ons huis (wat intussen door scheiding eind van de maand verkocht wordt aan een koppel) een eiken kast in de keuken. Kostte 200 euro geloof ik, heeft meneer opgestookt (ja lees je goed !!!) hij "kreeg er toch niks voor" (zegt ie trouwens van alles, dat ie er toch geen geld voor krijgt) Word er wild van ... & ik wil ook een koekje
koop een kast voor jezelf en maak daar een slot op. Zet daar al JOU spullen in, dan heeft hij daar niets te zoeken en kun je alles op je eigen manier opbergen. Ik heb hier ook echt een hekel aan, ZUCHT MANNEN!
*Doet een rondje met grote doos chocolat chipped coockies en neemt er zelf ook maar een* Hem zelf dingen op laten ruimen of schoonmaken is dubbel werk. Dat doet hij "zo" en dan ligt het er morgen nog. OF hij doet het wel en dan kan je het uiteindelijk nog zelf doen omdat het uiteraard helemaal brandschoon is. NOT! Er is hier zo juist een wonder gebeurt trouwens. De stapel met was ligt er gewoon nog! Er is niet aan getrokken, geduwd of wat ook!! Maarja mijn middelste (13 en al een hele man, denktie zelf en soms geloof ik het ook als ik zijn kamer bekijk) is net thuis gekomen dus nieuwe rondes nieuwe kansen!
ik wil ook koekjes tja wat doe je eraan als het er niet in zit is het heel moeilijk om dat erin te krijgen ik snap je frustratie wel ikzelf ben dus ook zuinig en gelukkig mijn man ook hoop dat er niets meer gesloopt word elk geval
Ik lig helemaal dubbel om dit topic, ik kan er niets aan doen! Als ik zelf ga samenwonen waarschijnlijk niet meer..
Geef mij maar een heel pak koekjes. Heel herkenbaar allemaal en vandaag is papadag. Meneer is thuis en gaat ook nog verder met schilderen in de babykamer oh wil niet weten wat voor zooi ik aan ga treffen als ik thuis kom .
Gelukkig is dit hier NIET herkenbaar. Jeetje, ik kan me voorstellen dat TS en anderen zich hier aan ergeren... Ik zou me vooral ergeren aan dingen die zo snel stuk gaan. Dat zou ik zo zonde vinden. Maar gelukkig zijn we hier beide zuinig op de spullen. Veel sterkte dames, met zo'n man
Wat herkenbaar! Alleen dan niet met man, maar met zijn kinderen Man en ik zijn beiden opgevoed dat je zuinig op je spul moet zijn en respect voor het spul van een ander moet hebben. Zijn kinderen wonen bij ons sinds 2 jaar, maar hebben echt helemaal niks geleerd bij hun moeder behalve dat pa geld zat heeft en als ze nieuw spul willen ze het oude maar kapot moeten maken. Zoooo irritant!! We proberen ze zoveel mogelijk bij te brengen hierin, maar een fiets waar op zondag een nieuw achterlicht op is gezet en op dinsdag al geen licht meer heeft.... :x En kind ook nog zeggen 'dat wist ik niet'. En dan hebben we het nog niet eens over het huis, ons huis is een jaartje of 6 oud, maar na de laatste 2 jaar is er niets meer onbeschadigd. Afgelopen december de hele boel laten verven van binnen, was totaal nutteloos! Kan er zo verdrietig om worden 't motiveert zelfs niet eens meer om de boel netjes en opgeruimd te houden, want een uur later is het toch weer een bende. Best wel erg eigenlijk Maar goed, ik snap je probleem dus helemaal
Tja Marjan maar hoe oud zijn die kinderen dan? Want ik heb er hier 2 van rond de 13 rond stampen en daar is het altijd zo mee geweest. En toch hebben die geleerd zuinig te zijn op hun zooi en kregen ze echt niet meteen nieuws als het oude kapot was. Ben toch bang dat het een beetje kind eigen is om nog niet helemaal door te hebben dat als je lomp bent dat het dan stuk gaat en dat een pas geschilderde muur niet iets is om met je vieze handen tegen aan te leunen (hoevaak ik dat sinds we hier weer geschilderd hebben al tegen die van 13 gezegd heb...zou willen dat ik er elke keer een euro voor kreeg. Kon ik dit jaar de winterschilder laten komen ). Tot op zekere leeftijd dan (Her en der een stel mannen duidelijk niet mee gerekend ) Mijn oudste is 15 en is al tijden zeer zuinig op zijn eigen zooi. Begint nu ook zuiniger te worden op onze zooi. Nu dat van zijn broer nog respecteren (wat uiteraard erg moeilijk is als het andersom nog niet erg gebeurt). Maar zoals eerder gezegd....het zijn jongens en ik ben bang dat het OF besmettelijk is bij die groep OF ENORM erfelijk... "Dat wist ik niet." zit er vanaf het begin al enorm ingebakken. Dus dingen die ze ergens laten vallen blijven liggen. Dingen die anderen hebben laten liggen laten hun OOK liggen want dat is toch niet van hun? (nee hoor het is ALLEMAAL van mij... ) Miky nou heb je nog niet.... "Dat wilde ik NET gaan doen!" ...sure... Pat doe nou eens onderhand... "ja doe ik zo!" een dag later ligt het er nog. Ben toch benieuwt hoe dat straks met Wendy gaat. Neemt niet weg dat wie het ook sloopt het echt ENORM vervelend is en ik daar ook enorm verdrietig van wordt met tijd en wijle. Lege wasverzachter flessen zijn toch naar de vuilnisbak gelopen hier. Er ligt nu een strip waar je electriciteit bedrading achter weg werkt midden over het pad.. *duwt koekie bij Marjan naar binnen*
kan er toch ook wel om lachen dat het blijkbaar vaker voorkomt Ze zijn bijna 8, 11 en 14. Vooral de oudste is heel erg, 'wil je dat even voor me doen?' - ja hoor, doe ik zo.... 3 dagen later moet het nog, zucht. De middelste is een heel ander verhaal, die is juist weer overdreven behulpzaam, heb je net je glas leeg 'wil je nog wat drinken?' - nee dank je, nu even niet. 5 minuten later... 'Zal ik je nog wat drinken inschenken??' Oh en 'weet ik niet' is hier ook standaard! ('t kost tegenwoordig een euro! en nu hoor ik het veel minder vaak, alleen als ze het echt niet weten haha) Ik troost me maar met de gedachte dat ze allemaal mee krijgen hoe het hoort en hopelijk hebben ze er later wat aan Hoorde trouwens laatst van iemand dat de oudste zich super netjes had gedragen. Ze moest ergens heen, maar wist de weg niet. Klasgenootje had haar gebracht en die had ze netjes bedankt, uit zichzelf! Dan zijn we toch ook wel weer trots hoor