Ik hoor toch regelmatig in mijn omgeving dat negatieve reviews worden weggehaald. Bv bij marktplaats bij bedrijven. IK dacht zal toch niet. Maar ik heb het dus ook met kleertjes.com gehad. De ene blunder naar de ander! En elke keer ging het mis en werd niet gereageerd op mijn mails en ook belde ik en werd niet teruggebeld. Ik heb toen best negatieve review geplaatst. Deze werd weggehaald, dus ik heb het nog eenkeer geplaatst en weer was het weg. Eerst dacht ik..... hoe kan dat. Totdat ik dus geen reviews meer kon plaatsen. Nu hoorde ik dit dus ook al dat marktplaats het doet. Dus eigelijk kom ik tot de conclusie dat dus de reviews helemaal niks waard zijn! Ik ben benieuwd of meer sites dit doen. En was ik de enige die zo naief was?
volgens mij kan het niet bij marktplaats, dan moet de eigenaar de hele advertentie weghalen en opnieuw plaatsen. wel verelend dat ze dat daar doen!
Ik heb het ook een aantal keer gehad maar dan bij kleine webwinkels. Hierbij moet de eigenaar toestemming geven om iets te plaatsen. Stuur je een positief stukje staat het er snel, stuur je wat negatiefs.....komt het nooit op de site te staan.
ja mij verbaaste dit ook enorm, vooral bij kleertjes.com. voor mij een reden om er ook niet meer te kopen. gr brenda
ja, Babykleding bedrukken en Kinderkleding (TIP!) - Joepie de Poepie .nl, doet dat ook. Daar een shirtje laten drukken met duitse tekst erop. Umlaut stond op de verkeerde letters en laat mijn man duits als 2e moedertaal hebben. We weten 100 % zeker dat zij de fout hebben gemaakt. Ze reageerden niet op onze klacht ook niet na 3x gemaild te hebben. Negatieve review ingevuld via de link die je na de bestelling kreeg, Maar ze lezen eerst de review voordat ie erop mag. Onze review heeft dus nooit de site gehaald en wij waren bijna 20 euro kwijt voor een shirtje waar we niets mee konden (was nl. een kraamkado)
tja het was dat ik vandaag weer ee verhaal hoorde dat dit gebeurde, dacht ik...ik zet het op de site.... er zijn vast meer mensen die er vanuit gaan dat het betrouwbaar is.
Is algemeen bekend. De meeste sites waar je reviews kan plaatsen doen dat. ( Lees je wel eens ergens slechte ervaringen? Bijna nooit. )
De enige site's waar ik zowel slechte als positieve ervaringen lees zijn - zoover - kiesbeter Heb er voor de rest eigenlijk op andere site's nooit opgelet,maar geloof je meteen.
o wat raar want bij kleertjes.com lees je toch ook wel wat negatievere dingen soms... en dan staat er een reactie van hen bij dan...
Hi/KPN haalt de slechte revieuws niet weg Man wou van de week een telefoon halen bij kpn, en in de winkel kan je de revieuws van de toestellen bekijken als je het toestel optilt kot dit op een scherm te staan Tot onze verbazing allemaal zeer slechte reviews over de toestellen, variërend van geen bereik tot balle geluid,etc Zeer netjes van ze om dit niet weg te halen
Jee wat vervelend..jij hebt dus een negatieve ervaring met hun. Ik heb juist een hele goede. Had voor de geboorte van ons zoontje een shirtje bij hun besteld met zijn naam op de voorkant, zodat hij het aan kon meteen na de geboorte, vond ik leuk. Kreeg ik maat 74 toegestuurd! Niet de bedoeling, dus meteen gemaild dat ik toch echt maat 56 had besteld. Kreeg meteen excuses en een nieuw shirt toegestuurd, en mocht die maat 74 houden. Dus twee voor de prijs van 1 . Zo kan het dus ook..
Ik heb het even getwitterd Dat kunnen ze namelijk niet weghalen dit: Lees net dat @kleertjes_com slechte reviews van hun website haalt.. hoe zit dit..kleertjes.com? Als iets fout gaat mag niemand dat weten? ben benieuwd wat ze zeggen ( normale vraag toch?)
Mja mp reviews stellen sowieso niks voor. Ik kan ook een advertentie plaatsen met een aantal goede reviews erop. Schakel wat vrienden en kennissen in of maak zelf een aantal MP accounts en presto! Je komt betrouwbaar over.
Stel nou hé???? Dat Ts bijvoorbeeld een eigen winkel heeft en een hekel heeft aan kleertjes.com en dit hele voorval niet waar is. Op deze manier maakt zij negatieve reclame. Verder komt tot dusver nog niemand met iets negatiefs over deze site ,maar wel een positivie reactie van Debby. Toch vind jij het nodig ,om direct te zeggen: Boycotten die kleertjes.com en het vervolgens gelijk te twitteren. Beetje jammer vind je niet???? en misschien wel totaal onnodig kleertjes.com in een negatief daglicht te zetten. @ts,ik bedoel dit niet persoonlijk naar jou, wou even een voorbeeld stellen naar Bosi en haar overdreven reactie.
Persoonlijk bestel ik niks meer bij kleertjes.com, maar omdat ik persoonlijk slechte ervaringen heb! Dit doe ik dus ook als ik een slechte ervaring in een gewone winkel heb, ga ik er ook niet meer naar toe. toen bij hun het nog een kleine fout was, werd deze negatieve reactie gewoon geplaatst! en werd gezegd dat het werd opgelost. Maar toen het fout ging en nog eens fout en ik geen reacties op de mail kreeg en ook belde en dat ik teruggebeld zou worden maar dus niet gebeurde. ik weer belde, weer niet was teruggebeld, heb ik het hele verhaal, gewoon netjes maar wel hoe het was geplaatst bij kleertjes.com en dat werd dus verwijderd, ik nog een keer geprobeerd en toen was ik dus geblokt! En probleem nog niet opgelost. Het is nooit echt netjes opgelost geweest. Ik bestelde daar echt veel kleertjes...... Maar omdat ik deze ervaring heb, doe ik dit dus niet meer. Wat andere doen, moeten ze helemaal zelf weten! Maar ik wil met mijn bericht alleen waarschuwen dat blijkbaar vaker gebeurd bij veel sites dat dus negatieve berichten dus niet geplaatst worden of verwijderd, dus alleen positieve berichten niet echt waarde heeft. gr brenda
Ik ben het er niet mee eens dat ze negatieve beoordelingen weghalen , maar goed ..........wat doe je eraan , ik vind wel dat ze het probleem netjes moeten oplossen ...... Ik heb er nog nooit iets besteld trouwens ..