Jaa, hier een nieuwe verslaafde Voeg me toe (conscienza)! Ik zal es kijken of ik mensen van hier toe kan voegen. Waarom vond ik scrabble vroeger zo dodelijk saai? Ik ben er echt nog niet gedreven in.
Heb er een paar toegevoegd. Mijn vriend is ook z'n rare, een woord en meteen 216 punten. Das echt niet leuk. Ben trouwens echt verslaafd. Savonds zitten we langs elkaar op de bank te spelen haha
Je kan letters omruilen. Kost je wel een beurt. Je gaat naar menu en dan swap tiles. Met de q kun je qat leggen de à en de t heb jè best vaak. Of qua
QUA, en als je geluk hebt kan je daar nog later aqua of aquarius van maken. Iemand enig idee waarom Deens geen woord is volgens WF maar Deen wel? Echt bizar vond ik dat Ik had net een random bord en legde bij de eerste beurt in een keer 138 punten (mijn tegenstander was begonnen met 8 punten, haha). Ik vind zo'n bord veel spannender dan die standaard borden. Maar tot nu toe ben ik niet begonnen, hoe kom je dan aan zo'n leuk spannend bord?
Pfffff, alweer de hele dag "connection error" Als ik weer kan spelen: er kunnen altijd nog een paar potjes bij, hoor (MvSJ)