Je bent niet de enige. Ik mag rond januari weer een nieuwe uitzoeken ivm mijn abonnement. Dat wordt dus eentje met Android of toch een Iphone..
Ach dat je geduld moet hebben vind ik juist de charme, je kan zelf spelen als het jou uitkomt. Is dus alleen maar handig. Bedenk wel dat je binnen 75 uur een reactie moet geven anders geef je het op Ik zelf vind de random versie leuker als de originele, maar ja iedereen zijn of haar smaak. Er vroeg iemand naar de woorden, dat zou inmiddels bekend bij ze moeten zijn aangezien er veel commentaar over gegeven word. Er zijn genoeg mensen die hopen dat ze bepaalde woorden verwijderen en andere toevoegen! Hopelijk een snelle update...
@bietje jij niet alleen hoor, vanmiddag zelfs mijn wifi aangezet op aaifoon om op aaikikker te kunnen wfen
Haha. Serieus topic. Stelletje verslaafden!!! Ik heb altijd spelers die laat reageren en in de nacht actief worden... Ok, ik kan ook niet altijd spelen, dus het is fijn dat je het niet meteen hoeft af te maken. Ik ben mopke24. Je kunt je naam gewoon veranderen in de app hoor!
hier ook een speler hollowglade is daar mijn naam zoals overal zon beetje zit met een 7 weken oude baby dus heb soms een dag geen tijd en soms uren dus heb geduld ... maar das het fijne aan dit spel hihi
haha er stond hier vanochtend een artikel over in de krant. liet ik zien aan mn vriend, die kende het niet maar heeft het op zn foon gezet om te kijken wat het is. en nu... hij vind het erg leuk!
Ik speel nog altijd met een paar van jullie! Leuk, heb alleen geen idee steeds wie nou van hier is (en wie het dan is) en wie ik anders ken. Ach, tis en blijft erg leuk!