Vraagje aan de rest van de wordfeud spelers, kunnen jullie nog afkortingen plaatsen? Sinds gisteren lukken woorden als wc, cd en tv opeens niet meer, dus ik vermoed een update met uitsluiting van afkortingen, of mijn spelletje heeft een bug
Ik speel het ook! Ik ben Elenarda1 Oh, ik had laatst toch zoiets grappigs. Was met een meisje aan het spelen, op een gegeven moment zag ik dat ik het woord piemel kon maken. Dus ik gemaakt, kreeg ik 84 punten voor ook nog! Dus zei reageerde van zoo en dat voor 84 punten! En vervolgens maakte ik het woord PAAL. Hahaha en toen dacht ik hm, straks gaat ze verkeerd denken, dus ik zei tegen d'r van "sorry van die woorden hoor, komt toevallig zo uit, ik ben echt geen vies oud mannetje!" Ja zegt ze, dat zeg je nu wel, maar.. hahahahhaa
Yep hier ook! Heb sinds vorige week de Samsung Galaxy S 2 en echt een geweldig toestel!! Ben zoooooo blij dat ik van die k*t blackberry af ben, wat een gaar ding zeg. Nu veel leuke apps betere foto's en fijne besturing En natuurlijk ook wordfeud hihi heb mijn zus en haar vriend en mijn vriend ook meteen even verslaafd gemaakt
Deze volg ik als eerste toe als ik weer een spel heb beëindigd. heb nu al 30 aanvragen lopen denk ik. Ik ben Lieselot84 en heb het spel vandaag ontdekt
Ik krijg mijn scherm niet meer 'groot'. Zie elke keer het hele spelbord, maar wil graag vergroten. Hebben jullie daar ook last van?
ik speel het ook! (doe er alleen wel tijdje over voor het spel helemaal klaar is ) chantaljavi is mn nickname..
ik speel ook wordfeud sinds vandaag, hihi janny222 is mijn gebruikersnaam geloof ik. met vreemden vind ik het irritante dat het soms 30 minuten duurt voordat ze een woord neerleggen... zucht