Mijn man heeft nu ook mijn mobieltje in handen maar waagt zich echt niet aan WF (boodschappenbriefjes zijn al amper te ontcijferen )
Ik hoor iedereen ,maar over dat wordfeud ,maar waar kan ik het vinden? en kan ik het ook op de ipad doen? (beetje een leek )
Nou jaaaa... ik heb nu al bij 2 potjes dat ik geen enkel normaal nederlands woord kan leggen ! Krijg steeds die melding van een ongeldig woord. Meer mensen last van ?
Ja inderdaad! pff.. ik ben blij dat ik niet tegen hem hoed (hij heeft nog geen smartphone) want als ik zie wat voor woorden hij maakt! Maar op de wc (mannen!) ligt dan ook een puzzelboek Zweedse kruiswoord hahaha! Verder is ie wel lief hoor!
Haha! Doe maar wel, heb ik ook wat te lachen. (ook al lach ik nu ook, omdat ie steeds pissiger wordt dat alle woorden niet werken.. )
Soms doet hij een woord niet, verwijder je alles, doe je het nog eens en voila. Ik mis de logica overigens wel vaak hoor (tussen wat wel en niet mag).
Ja ik ook inderdaad! Heb heel vaak woorden waarvan ik denk dat dat toch gewoon echt een woord is (zelfs na googlen) en dat mag dan niet, maar een ander gek latijns woord mag dan wel En bij normale scrabble mag je toch ook gewoon als je een woord aan hebt gelegd, een 2e woord weer aan je eigen maken in 1 beurt?
Ik ook niet! haha! Maar ik heb het wel ooit eens gespeeld, en meen me dat te herinneren. (btw hoe staat het met je nageltjes op het moment? )