Hooi... Ik heb nu een stuk of 8 van jullie toegevoegd. Dus als je een request hebt van s.....1983 (even niet helemaal ivm privacy). Dan ben ik dat dus
Hoihoi, Ik had even een vraag over dit spel en hoop dat jullie me dat kunnen vertellen. Ik speel nu een paar dagen en ik vraag me af of het normaal is dat mensen resignen wanneer ze achter staan. Ik vind dat zelf niet zo netjes, want in mijn ogen speel je een spel altijd uit, ongeacht of je voor of achter staat. Maar goed, misschien is dat bij dit spel wel heel normaal....? Groetjes Allistair
Nee lijkt me niet de bedoeling. Ik zou wel willen resignen nu. Niet dat ik achter sta maar er reageert al 2 dagen iemand niet. Laten we er dan maar mee ophouden, maar dat gaat dus niet. Want ik ben nu niet aan zet.
Nee dat is ook heel vervelend. Ik heb dat nu ook, er reageert er eentje al 62 uur niet meer, maar toch houdt iets me tegen om te resignen. Waarom kan je niet resignen als je niet aan zet bent? Volgens mij kan ik dat wel (net even gekeken bij die van 62 uur). Maar zeker weten doe ik het niet, want heb niet op "resign" gedrukt.. haha
gossie, ik heb geen mobiel dus kan weer niet mee doen. weeeeeeehhhhh. is het niet via de pc te spelen?
zet mezelf bij het lijstje op. Als loezzzielove je heeft toegevoegd.. that's me Truus (Marijke1982) Marjolente Mamavanmirza (Sabrina79) CherryAyden Moonlight159 Mikalynn (Bietje1972) Bietje1972 Essenhout Rosalien89 (Rono) Mizzkizz (Denise89) mandyrichard (Justins mama) Consider Minniemouse25 Nikita90 Marjandl Treskie (mowtom) Aiden&Kyran (skatje) Natazz (Natas85) Moppiepoppie2010 (Charity2010) Muis81 (muis26) Holymar (Monkeylove) Twixie80 (tinkerbel80) Mopke24 (mopke) T3nn3s (Tennes) hollowglade Kimengianna (kimi1) LovelyVL (Yummie) niesje1987 (zustertje) Elenarda1 (ecosa) SuzuIzzy (HuiBooBee) !kim! (twisted angel) Lieselot84 chantaljavi (mamachantal) janny222 (anastasia) tifah11 (dani11) dormic (Sam32) rianne007 (bijzonder) Ahjoh (tupp) thenyell (danip) Desmo81 (minime81) wonderteam81 (wonderteam) sharrrie (sharmila) silvia3 (silvia009) bregtje1982 (nikki23) aemdgr (maia) sloppyslayer lovinkan (angel77) Loezzzielove (loezzz)
Omdat ik dat dus al geprobeerd heb haha Het spel wordt dan automatisch verwijderd als er 72 uur geen zet meer wordt gedaan door de ander. Daar moet ik dus op wachten
Ik speel het ook sinds kort op de iphone van mijn vriend. Op de samsung wave kan ik het niet krijgen. Stom toch!!! Gelukkig werkt de iphone niet echt goed meer en ligt die dus altijd thuis. . Ik ben Demaco, zal ook even wat mensen toevoegen.
Truus (Marijke1982) Marjolente Mamavanmirza (Sabrina79) CherryAyden Moonlight159 Mikalynn (Bietje1972) Bietje1972 Essenhout Rosalien89 (Rono) Mizzkizz (Denise89) mandyrichard (Justins mama) Consider Minniemouse25 Nikita90 Marjandl Treskie (mowtom) Aiden&Kyran (skatje) Natazz (Natas85) Moppiepoppie2010 (Charity2010) Muis81 (muis26) Holymar (Monkeylove) Twixie80 (tinkerbel80) Mopke24 (mopke) T3nn3s (Tennes) hollowglade Kimengianna (kimi1) LovelyVL (Yummie) niesje1987 (zustertje) Elenarda1 (ecosa) SuzuIzzy (HuiBooBee) !kim! (twisted angel) Lieselot84 chantaljavi (mamachantal) janny222 (anastasia) tifah11 (dani11) dormic (Sam32) rianne007 (bijzonder) Ahjoh (tupp) thenyell (danip) Desmo81 (minime81) wonderteam81 (wonderteam) sharrrie (sharmila) silvia3 (silvia009) bregtje1982 (nikki23) aemdgr (maia) sloppyslayer lovinkan (angel77) Loezzzielove (loezzz) Demaco (Vica86)
Dat resignen ja, tjee. Iemand met wie ik speel doet het ook steeds, dan staat ie flink achter en hop; resign. Vind ik jammer, ik vind het leuk om een spel uit te spelen, ook al verlies ik met 200 punten verschil. Verder vind ik het HEEL irritant dat er mensen zijn die alléén maar een scrabblehulp gebruiken. Ik zie het gewoon aan de woorden, woorden waar ik nog NOOIT van had gehoord en dat het hele spel door. Overigens heeft diegene het ook al eens toegegeven. Vind ik nogal flauw eigenlijk. Maar ach, aan de andere kant... ondanks dat diegene een hulp heeft en ik niet, heb ik er nog maar 1 keer van verloren Ik ga nu nog even bedenken of ik m'n naam hier ga neerzetten. Ik gebruik namelijk al jaren overal dezelfde naam voor en ik zou dus makkelijk herkend kunnen worden, of opgezocht via Google...