Volgens mij is een ovulatietest pas echt positief als beide streepjes even donker zijn of als de teststreep donkerder is als de controlestreep. Als je zwanger bent, heb je ook vaak een (knallend) positieve ovulatietest. Ik weet het niet zeker hoor! Ik hoop op een positieve zwangerschapstest voor ons allemaal!
Ja dat was ie ook.. de foto is vrij snel gemaakt.. Maar hij was net zo donker als dat hij normaal ook is tijdens mijn eisprong.. dus hij is zeker positief... mgoed, we zien morgenochtend wel weer!
ik vind de ovutest helaas verre van knal positief.. en hij is ook nogeens uit elkaar gehaald.. normaal hoort het tweede streepje dan even paars of echt KNALpaars/zwart te zijn.. normaal heb je namelijk altijd LH in je urine, hoe je ook in je cyclus zit, dus dit is normaal..
Nee hoor want ik test nooit positief door mn hele cyclus heen. Hij is altijd helemaal wit, behalve tijdens mijn eisprong. Anders zouden ovutesten nogal doelloos zijn he, als ze altijd positief zouden testen. Dat uit elkaar gehaald doet niets af aan het resultaat, het wordt er niet donkerder op ofzo hoor. Die foto is 10 seconden na het uit elkaar halen gemaakt, en daarna heb ik hem weggedaan. dus dat zegt niets. Mgoed zo heeft iedereen een andere mening natuurlijk. Ik zie wel ovr een paar dagen.
Daantje bedoelt niet dat ovutesten altijd postief testen, maar dat het niet vreemd is als een ovutest (buiten de vruchtbare dagen om) 2 streepjes laat zien. Dat wat ze aangeeft van dat er altijd wel wat LH in je urine zit, klopt ook. Bij jou zal het waarschijnlijk niet veel zijn als je normaal geen 2e streepje krijgt. Kijk anders even bij mijn album bij mijn ovutesten. Ik zou lekker over een dag of 2 nog een keer testen en wie weet heb je dan een knalposi zw. test. Ik hoop het voor je