Mijn moeder is iedere vrijdag in ons ons aan het oppassen en zei laatst tegen me dat onze vaat zo stroef aanvoelt. Bij een andere vaatwasser die ze bij haar werk gebruikt voelt het meer glad aan. Weet iemand hoe dit komt? Moet ik mijn glansspoelmiddel op een hogere/lagere atand zetten? of iets anders doen?
anti kalk gebruiken en ik heb zo'n diamant die je in je rekje hangt en heb zout ik mijn vaatwasser. mijn moeder heeft dit ook altijd en haar glazen zien er lelijk uit ik heb nergens last van.
Ik heb alles in 1 tabletten, waardoor je in principe niks meer in je vaatwasser hoeft te doen. Al heb ik wel wat glansmiddel in het vakje gedaan. Dat helpt wel want daardoor is er meer glans op de vaat. Misschien dat alles in 1 dus toch niet genoeg is? En wij hebben ook zo'n hangblokje in de vaatwasser. Daar ruikt alles lekker fris door. En je moet natuurlijk alles goed afspoelen voordat je het wegzet in de afwasmachine. Dat heb ik zeker gemerkt met een pan waar gekookte aardappels in hebben gezeten.