22 September a.s. trouwen wij , en ik vind het ontzettend leuk dat we nu eigenlijk met z'n 3-en trouwen. Niemand die het weet. Zelfs mijn trouwjurk moest van de week nog ingenomen worden ( ik klaag niet hoor)
Leuk!!!! Ga je het ook bekend maken op de bruiloft? Alvast super veel succes!!! En ook voor de daagjes ernaartoe
Spannend hoor! Wij zijn ook getrouwd terwijl ik zwanger was. Maar aan mij was het al goed te zien Dikke buik in de jurk
ohh.. dat lijkt me ook een heerlijk moment om het wereldkundig te maken... Heel veel plezier op je trouwdag, het is en blijft toch een hele speciale dag. Karin
Bedankt allemaal. Genieten ga ik zeker, maar ik denk dat we het nog even voor ons zelf houden, samen genieten.
Hey Jingels, ook van mij van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een hele supermega fijne dag zult hebben. Aan de datum zal het niet liggen. Mijn ouders zijn dan 39 jaar getrouwd en nog steeds stapeldol op elkaar. Ennuh... geniet lekker in stiltje van jullie wondertje.... De tijd komt nog wel dat iedereen het mag weten. Het geeft jullie trouwdag ook een heel speciaal iets, omdat jullie samen een geheimpje hebben, wat verder niemand weet. Ik wens je stralend mooi weer, een super geslaagde speech en een fantastisch feest metfamilie en vrienden (voor zover dit in de planning zat). Liefs, Ingrid
Heel veel plezier Jingels! Ik hoop dat je de zenuwen een beetje kan bedwingen...... Geniet ervan! Gr. Tamar