Wie heeft hier de Maxi-Cosi Priori SPS Moonlight? Mijn moeder en ik waren even nieuwschierig wat je hier precies mee kan, mijn neefje heeft het syndroom van west en kan haast nog niks. Deze leek ons wel ideaal voor hem, maar kan hij er echt in liggen? Ik hoop dat iemand wat meer info heeft!
geen moonlight maar wel de sps priori. Hij kan redelijk ver in een kantelstand, maar niet liggen hoor.
Oke, maar het hoofd kan dan wel lekker liggen, want die kan hij nog niet goed overeind houden, maar hij is al zo groot hij wordt straks al 1 jaar.
voor het hoofdje zou je deze kunnen doen Maxi Cosi Dosi hoofdverkleiner Priori kopen? Ruim aanbod van babyspullen dan ligd zijn hoofdje vast
De meeste autostoelen in de groep 1 van het merk maxi cosi hebben een relaxstand. Dat wil zeggen dat je hem een beetje naar achter kunt doen zodat het hoofd van je kindje naar achter gaat dat wanneer het in slaap valt het hoofdje niet naar voren hangt. Ik zou wanneer je een autostoel gaat kopen het kindje mee brengen en even laten zitten in de stoel zodat je ziet hoe die erin zit.
Mijn moeder heeft hem al besteld zei ze vanochtend, dus ik hoop zo dat het wat is. Bedankt voor jullie reactie's!