Ah schattig, ze hebben dezelfde kleur als mijn cavia van vroeger (Foefie heette hij haha, hoe kom je erop?)
Oooooo wat een droppies! Heb zelf ook 2 cavia's! Het zijn zulke lieve leuke en aanhankelijke beesies...net babies! Mn overbuurtjes zijn nog op zoek naar 2 babycaafjes... Dus mocht je nog iemand zoeken?...
super lief, wij hebben hier ook eenkoppeltje sinds 5 maand maar der zijn nog geen kleintjes gekomen, het vrouwtje is nogal redelijk dominant dus weet niet of het ooit ga lukken
wat lief om te zien! van een afstandje vid ik ze echt schattig, zolang ze maar niet in me buurt komen
ahhhh wat een scheetjes ! ik heb ook wel eens een mama cavia gehad en die heeft ook 3 kleintjes gekregen dat was zooooooooo leuk en lief ! ben stiekem een beetje jaloers hoor !
ik heb ook een cavia. met punkhaar! zit gezellig met mn konijn in n hokkie! als ons tuinhuisje dr is komen ze daar in met een rennetje naar buiten!
lief he die caviatjes , i kheb er zelf eentje gehad en die was 8 geworden en nog erg kwiek zeg! Ik zou er nu niet meer aan beginnen met al dat zaagsel wat ze uit de bakken gooien ( mijn cavia deed dit zelfs in een dichte bak )
ben persoonlijk niet echt een cavia fan..nee dat moet ik ff anders zeggen...vind ze leuk, grappig ...maar niet in mijn huis... ...maarrrrrrrr...mijn vriendin is echt een cavia freak..heeft er 15 nu..en pas zijn er dus kleintjes gekomen..en ik was echt verbaasd dat ze al als "gewone" caviaatjes worden geboren...nooit geweten..dacht van die enge kale beestjes ..maar nee...echt harig...echt schattig om tezien...
Wat lief! Ik zou graag zo'n baby-cavia (of konijntje) willen hebben, maar helaas ben ik er allergisch voor.