Oke, dit is echt een gaar topic met dit weer . Maar toch ben ik al op zoek naar een leuke jas voor de winter en vooral naar inspiratie. Want ik kan niks vinden.
ik wil nog niet aan de winter denken. eerst ff van het heerlijke zonnetje genieten. al is die vandaag wel heel warm.
Misschien krijgen we het wel wat koeler als we het over de winter hebben! Dus kom maar op! Want dit weer is echt weer iets te overdreven
Ehm ja ook, daarom zit ik nu binnen. Ik zag in het shop a holic topic al wat leuke kinder winterjassen voorbij komen dus ik dacht, ik kijk eens of er al (net zo'n gekken) zijn als ik. haha
'k ben gister wezen kijken voor een mooie jas, maar er hangt nog weinig. Ze zeiden in de winkels dat de meeste voorraad in het magazijn blijft, zodat ze nog wat zomerspul kunnen verkopen... Maar k zoek ook al verder, ben waarschijnlijk één van de gekken die dol is op de winter, en wat minder fan van de zomer...
@Rozaly dan ga ik er ook nog maar niet voor winkelen. Op de webshops beginnen ze nu te komen. Hier ook een wintermens.
voor mezelf pff moet er nog niet aan denken. Voor mijn dochter had ik hem vorige maand gekocht van persival...al iets gevonden?
Mijn dochter heeft al 2 winterjassen maar die komen bij mijn zus vandaan, die haar dochter niet meer past Voor mijn zoontje moeten we nog op zoek naar 2 winterjassen, maar daar heb ik met dit weer echt geen zin in hoor......dat komt wel
hey meiden ik heb 2 leuke winterjassen te koop, heb ze nooit aangehad was toch te smal voor mij, grijze kan als positiejas en is van vila.. en die paarse is ook een hele leuke is van het merk triumph... ik had er 60 euro voor betaald bij nebraska.. ze mogen beide weg voor 15 euro per stuk.. http://www.zwangerschapspagina.nl/diversen-verzamel-verkoop/378157-mooie-jas-maat-m.html
Pfff alleen de gedachte aan een winterjas laat me nog meer zweten. Ik haak ff af . Succes met zoeken...
Ik denk dat ik geen nieuwe ga kopen, of ik moet dan een zwangerschapswinterjas kopen maar veel heb ik daar toch niet aan aangezien de winters vaak pas echt koud worden in december en in januari pas ik hopelijk toch weer in mm oude jas, die ene koude maand met men dikke buik heb ik zwangerschapsverlof dus dan zit ik zoveel mogelijk binnen en anders in de auto met de verwarming goed hard aan In skate-winkels zijn vaak mooie jassen,
@Sila, leuke jassen. Ik heb al een wollen en zoek nu eens een echte dikke winterjas. @Kippiekip, show dan je zomerjas! haha @Sydneys, misschien kan ik eens in zo'n winkel kijken. Ik vind een stoere jas met bontkraag wel mooi.
Ben voor mijn zoontje wel al 6 wk geleden geslaagd haha! Nu voor mezelf nog... Heb wel al wat op het oog maar ben nog niet wezen passen.