word gek van dit wachten wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Dat is inderdaad het nadeel van te vroeg testen. Als je negatief test dan weet je nog niks. Of je bent niet zwanger of je bent het wel maar is het gewoon nog niet in je urine te zien. Maar goed, je bent nog niet ongi dus het kan nog alle kanten uit.

    Bij mij nog alles bij het zelfde. ook nog geen :evil: :evil: Maar ben nog steeds huiverig om te testen. mijn vriendje wil morgenochtend wel testen. Hij is inmiddels ook erg nieuwsgierig. Zal wel zien morgen. Wie weet ben ik dan nog wel te vroeg.

    Ben ook benieuwd, Knuffie, wat het wordt bij jou. Laat je het hier weten?
     
  2. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoihoi

    ja zodra ik iets weet zal ik het laten weten
    officieel zou ik morgen mogen testen maar probeer nog even te w8 zodat ik een paar dagen overtijd ben
    ben wel heel misselijk heel de dag al en als ik maar wat ruik dan moet ik al naar de wc rennen
    zou het een teken zijn of houd me lichaam me voor de gek nou ik zou het neit weten kan alleen maar afwachten nu he
     
  3. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Zwangere dames, Gefeliciteerd!!
     
  4. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @ meeuw en knuffie: ooh wat spannend voor jullie, ik hoop zo dat jullie over 2 dagen ook positief testen.

    @ knuffie; ik vond ook alles stinken. Toen we terug kwamen van vakantie vond ik zelfs ons huis stinken. Mn man rook niks en vond dat ik me aanstelde hihi.

    @my precious: dank je wel
     
  5. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi meow

    nou ik hoop dat het goede voortekenen zijn
    zodra ik iets weet hoor je het van me hoor
     
  6. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Nu breekt echt mijn klomp. Was van plan morgen te testen, morgenvroeg. Nu zei mijn man, die al helemaal gek van mij werd, test toch gewoon nu, als het niks is dan test je dinsdag nog een keer op de ochtend.
    Dus heb ik gedaan. De vorige keer dat ik dus duidelijk te vroeg had getest zag ik helemaal niks verschijnen behalve de contolestreep, in welk licht ik ook keek. Nu dus weer getest en ik zie een streepje zo licht, je moet het onder het licht met de neus er boven op bekijken anders zie je niks, maar het is wel degelijk anders dan de vorige keer, onmiskenbaar een streepje....mijn man zag het ook.....

    Hier op het forum lees je steeds dat elk streepje hoe vaag ook gewoon zwanger betekend......maar zo vaag ook?

    Wat denken de (ervarings)deskundigen hier? Ik beef helemaal...

    Meeuw
     
  7. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Is trouwens ook de goedkope test van het kruitvat....2 voor 5 euro. Dus ook 2 keer dezelfde test gedaan
     
  8. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi
    als ik jou was zou ik morgenvroeg nogis testen als ik het goed hebt verhoogd je hcg elke dag flink dus dan moet je een duiderlijke test hebben

    maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd
     
  9. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi egenlijk mag ik vandaag testen maar probeer te wachten tot woensdag mijn cylus is nie helemaal gelijk maar ben nu uitgegaan van me langste cyclus van 34dg
    ben wel misselijk en moe en gisteren had ik hele zere borsten en meer zin in sex (sorry)
    me man zegt dat ik me er niet zoveel mee bezig moet houden maar dat gaat gewoon vanzelf
    gelukkig wel afleiding vandaag teminste als ik word weggeroepen anders lekker thuis rommelen
     
  10. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat blijft dat toch steeds weer spannend he...
    Succes met wachten!
    Hoop op een positive test voor je

    Liefs Annemiek
     
  11. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

    ik denk dat ik zwanger ben heb net getest en het streepje is heel licht maar zie der toch echt 1

    maar zeg het nog heel voorzichtig
     
  12. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD!!!

    En wat betreft het wachten: Ben voor het eerst in mijn leven overtijd, 6 dagen vandaag. Vrijdag negatief getest en vanochtend weer. Weet het ook niet meer.....
     
  13. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Knuffie en meeuw; een streepje is een streepje, dus morgen gewoon nog een keer testen dan zie je t streepje waarschijnlijk beter :)
    Maar toch voorzichtig gefeliciteerd
     
  14. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    dank je

    ja ik ga zo de huisarts bellen desnoods even bloed prikken maar een vriendin van mij ziet ook een streepje en hij word steeds duidelijker kan het nog niet echt geloven en zit helemaal te trillen
     
  15. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    haha, dat had iik ook. Zo lang bezig en dan ineens :)
    Vind het allemaal erg spannend.
    Over een paar weken kan ik het mn schoonzusje vertellen, zij is nu 9 weken.

    (hihi, op dit forum weten jullie meer dan mn familie)
     
  16. wiesjeriek

    21 aug 2008
    6
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Kimmeding (grappige naam)

    Was je eerste test ook een vroege test? Ik heb net een test point test gedaan (2 dagen voor mijn NOD) maar deze was helaas negatief.....maar mijn gevoel zegt zo iets anders....hogere temp....baarmoedermond hoog en gesloten...pijnlijke borsten....maagzuur....

    wiesje
     
  17. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Nou Meeuw en Knuffie, ik ga jullie toch ook alvast voorzichtig feliciteren. Het is flink raak deze maand :)

    Morgen nog maar een keer testen voor de zekerheid. (doe ik ook nog steeds ;))
     
  18. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja ik kan het ook nog niet helemaal geloven hoor
    maar me manlief ziet toch ook echt een tweede streepje
     
  19. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    nou meiden

    jullie mogen me feliciteren heb gisteren een digitale gedaan me man geloofde het nie en er kwam toch echt zwanger in beeld
    echt geweldig ik moet nog heel erg wennen aan het idee maar zoals me man zegt de wereld vergaat nie
    gister avond hebben we het aan de beide ouders en broers/zussen verteld we hadden zoiets van mocht het fout gaan hebben we iedergeval mensen om mee te praten maar verder weet niemand het nog

    me werk ligt ik pas in als ik twaalf weken ben denk ik hoe hebben jullie dat gedaan?
     
  20. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Hee Knuffie
    GEFELICITEERD!

    Bij mij weet nog niemand het (alleen hier dan :) )
    Alleen op mn man zn werk wel, want nu kan hij niet mee op een buitenlandreis.
    Mn ouders en schoonouders vertellen we het over 2 weken.
    Heb nog geen idee wanneer ik het ga vertellen op mn werk, misschien na de 1e echo. Dat is dacht ik zo rond de 10 of 12 weken?
    Maar ligt eraan hoe ik me voel. Want ik ga eind september met 140 leerlingen op kamp, misschien is het dan wel handig als mn collega's het weten.
     

Deel Deze Pagina