Spannend joh! Zou echt geweldig zijn als het nu zonder mmm gelukt is!!! Dat je nu dingen niet voelt die je normaal wel voor je ongi voelt is een goed teken! Hoop voor je mee! En inderdaad...ik zou urine opvangen, afdekken en in koelkast zetten en meteen naar de drogist/apotheek rennen en testen! Succes! Ben benieuwd of je kan slapen vannacht
oeh spannend!! dat het alleen met ochtend urine kan is trouwens niet echt waar... ik heb beide keren voor mijn NOD getest met avond urine en waren echt posi! zeker omdat jou NOD al geweest is zou het niet veel verschil meer maken! en bij moeder voor moeders testen ze ook met een niet al te gevoelige test omdat je daarvoor voldoende hcg in je urine moet hebben en die testen ook gewoon op het moment dat ze er zijn en dus niet met ochtend urine! maare als je kan en wil wachten tot vrijdag moet je dat natuurlijk gewoon doen ik ga heel hard voor je duimen!!!
Pfff nou heb maar gewoon geplast probeer morgen te testen ( als ik me kan inhouden ) Maar ben nog steeds niet ongesteld!!!
Snap je wel hoor . Was vorige maand 4 dagen overtijd maar heb ook niet getest, had zoiets van, er zal 3 jaar niks zijn en dan nu opeens wel.. Maar verbaasde mezelf ook dat ik me kon inhouden
Hahaha verschrikkelijk he! Je denkt toch stiekem in je achterhoofd...Normaal ben ik altijd op die en die dag ongesteld..En normaal voel ik dit en dit niet en nu wel.... Ik denk altijd, misschien als ik er niet aan denk of gewoon denk dat het niet zo is, dat het dan juist wel zo is, haha hoe achterlijk
jeeehhh!!!! benieuwd!!!!! het onderwerp is word gek van mezelf maar ik word ook gek van je! hihihihi..