Ik heb net een angelsound bij de kijkshop gekocht en ging hem vol enthousiasme proberen. Ik hoor in mijn buik weldegelijk een hartslag maar ik vroeg me af of dit ook mijn eigen hartslag kan zijn of dat deze altijd van je kindje is. Wie kan mij helpen? Liefs Stephanie
ik hoor mijn eigen hart niet, en het hartje van je kindje gaat veel sneller dan je eigen... ik zie dat jij 11,5 week bent dus dan moet je heel laag gaan luisteren!
Nee hoor, je kunt (vooral in het begin) je eigen hartslag duidelijk horen. De hartslag van je baby gaat +/- 2 keer zo snel, net een klein treintje in je buik. Daar moet je dus even op letten. Ik hoorde met de Angelsound overigens pas mijn kindje toen ik 13 weken zwanger was dus niet in de stress schieten als je niet meteen iets hoort.
Dank je wel voor je antwoord. Ik hoor links en dan heel laag een hartslag....heb hem ook even op mijn eigen hart gehouden om het te vergelijken maar kan er niet zo goed een verschil uithalen! Maakt me heel erg ongerust! Liefs Stephanie
Ik zal me niet te ongerust maken als ik jou was hoor, Toen ik met 12 weken het hartje probeerde te luisteren zat ik ook naar mn eigen hart te luisteren. Ik dacht echt dat dat de baby was, maar toen ik een paar dagen later weer luisterde hoorde ik ineens een heel snel treintje erdoorheen En dat was dus het hartje van de baby. In het begin is het heel moeilijk om het hartje te vinden. Ook is het belangrijk dat je je buik goed insmeert met bijv babyolie... dat hielp bij mij heel goed. Maar wees niet ongerust dat je nog niks hoor, je baby is nog heel klein en kan nog alle kanten op.... Binnenkort zul je zeker je locomotiefje horen (helemaal onderin je buik, net boven je schaambeen moet je zoeken)
Dank je wel voor je geruststellende antwoord! Ik moet denk ik inderdaad nog even wachten. Als ik wat hoor laat ik het gelijk weten hihi! Liefs Stephanie
hoi stephanie heb je er wel een andere koptelefoon op gedaan? met gewone oordopjes hoor je het veel beter, en gebruik er ook een beetje babyolie bij! je moet inderdaad nog heel laag zitten om het hartje van je baby te kunnen horen! groetjes
Ik heb een angelsound gekocht en in de omschrijving staat vanaf 12weken betekend dit dan ook dat ik dan pas echt iets kan horen of zijn er ook mensen die al eerder het hartje hebben gehoord (of misschien zelfs later).
Oeh je bent ook wel erg vroeg.. Bij de vk hoorde wij hem met ruim 11 weken ook niet. Je kindje zit nog heel diep en je moet echt geluk hebben als je het net vind. met 14 weken wordt het al iets makkelijker...
Hooi, ja ik heb ook al andere oordopjes erin gedaan ik ga het zo gewoon nog een keer proberen! Ik weet dat ik heel vroeg ben, maar omdat meerdere mensen het al konden horen met ong 10 weken, wilde ik het toch proberen! Liefs Stephanie
hallo stephanie ik had ook de angeslound aangeschaft alleen wel heel wat later , maar bij mij is hij heel duidelijk en aangezien je placenta voor ligt bemoeilijkt dit ook het luisteren ervan plus dat je ook nog niet zo ver bent en je kind nog lekker aant zwemmen is in je bm... maak je niet gelijk ongerust die komt vanzelf wel boven zwemmen... maar wens je veel succes en ik hoop dat je kleintje snel van zich laat horen
voor de 12 weken probeert de VK vaak nog niet eens het hartje te luisteren omdat het voor die tijd nog moeilijk te horen is. Dus 11,5 week is best vroeg en zeker met de angelsound schijn je het pas later te kunnen horen. Je eigen hart hoor je luid en duidelijk. Het hartje van je kindje klopt heel snel, zoals anderen al zeggen, een soort treintje. Ik heb een echte doppler thuis en ik heb van de week geprobeerd om het hartje te vinden en na lang zoeken is het gelukt. nu weet ik vanuit mijn vorige zwangerschap hoe het klinkt en waar ik naar moest zoeken. Ik zou me niet ongerust voelen
bij mij ligt de placenta ook vooraan. En ik had een angelsound aangeschaft toen ik zo rond de 18 weken was. Zelfs toen had ik al moeite met het vinden van het hartje. En ik geloof dat er zelfs iemand hier op het forum is (Jalonda? geloof ik) die het pas rond 30 weken goed hoorde met de angelsound. Bij mij komt het door meerdere factoren. Waaronder dus dat de placenta aan de voorwand ligt en dat de baby heel erg naar achteren kan liggen bij mij. Soms kon ik het echt niet vinden en stopte ik na 5 a 10 min. zoeken. Het is ntuurlijk niet de bedoeling dat jij straks last van stress hebt door dat ding Ik zou als ik jou was...gewoon nog even wat geduld hebben en niet meteen in de stress schieten. (al is dat natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan) Het is nu nog hartstikke moeilijk om te bepalen waar je kindje precies ligt, en mede doordat het nog zo klein is en nog zoveel ruimte heeft.
ik heb vandaag met de angelsound van een vriendin met heeeel veel moeite na 20 minuten de hartslag kunnen vinden. de kleine zat heel diep verstopt en ik kon het in de verte horen. ik heb ook mijn placenta aan de voorkant.
Na heel lang zoeken hoorde ik vanmiddag toch het hartje van mijn kindje. Mijn eigen hartslag ging ong 90 en de hartslag die ik hoorde zo rond de 144 Ben helemaal opgelucht en vond het prachtig om dit te kunnen horen! Liefs Stephanie
Jeeeej! Wat fijn stephanie En nu lekker genieten van dat geluid, maar wees niet ongerust als je het een keer niet kan vinden, bedenk dan gewoon dat die kleine lekker verstoppertje speelt in je buik en probeer het een dag later weer Liefs Manuela
He Stephanie, Lekker geluidje he! Ik heb mijn kindje al heel vroeg kunnen horen met de babysound. Weet ook zeker dat het het kindje was want het had een hartslag van 180! Ik hoorde mijn kindje voor het eerst met 8 weken 6 dagen! Ik weet het, echt heel erg vroeg ! (ik gebruik trouwens wel babyolie en ik moet zeggen dat dat echt heel goed werkt, nu gebruik ik een aloe vera en dat gaat ook goed, maar de babyolie was vooral voor in het begin veel beter, geleidt veel beter. Daar hoor je echt alles mee!) Heb daarna ook wel eens 2 keer meegemaakt dat ik het niet kon vinden, maar dan was het een dag later weer gewoon oke. Had zich gewoon goed verstopt! Nu kan ik mijn baarmoeder al heel erg goed en ook al best hoog voelen, misschien doordat ik al eerder zwanger ben geweest (en toen van een tweeling). Als ik nu naar het kindje wil luisteren dan hoef ik echt maar heel even te zoeken met de Angelsound en dan heb ik hem al gevonden. Hij werkt dus gewoon erg goed mee, gelukkig ! Ik heb van het luisteren op 8 weken en 6 dagen een opname gemaakt, niet heel duidelijk maar met het geluid hard toch redelijk goed te horen, met 11weken 2 dagen weer een opname gemaakt en die is echt luid en duidelijk, echt heel gaaf. Moet ze nog wel een keer online zetten, maar echt super om te horen. Veel plezier met de Angelsound, ik ben er nog steeds erg blij mee. Groetjes Manou.
Hoi Manou, ik gebruik inderdaad ook babyolie werkt prima. Ik moet nog wel erg goed zoeken voor ik hem heb gevonden maar het lukt meestal wel. Net nog even gehoord maar heel verweg en was eigenlijk binnen 3 sec weer weg. Vanavond ga ik het gewoon nog een keer proberen! Groetjes!