Ik heb een vraagje, kan het zijn dat er in mijn huis geesten zijn?? Ik heb s nachts zelf wel eens gehad dat ik een man zag staan op de overloop. Nu is mijn zoontje na 2 weken weer thuis vanuit het ziekenhuis en als hij alleen is in zijn kamertje of s nachts naast ons bed ligt kan hij alleen maar huilen. Zou het kunnen zijn dat hij dingen voelt/ziet? Of ben ik werkelijk waar aan het door draaien??
hmmm klinkt eng... ik geloof niet zo in geesten (ik heb er tenminste nog nooit een gezien) maar als je een man hebt zien staan op de overloop dan zou ik toch eens kijken wat je daar aan kan doen... (verhuizen ofzo brrr)
Zou heel goed kunnen, kinderen voelen vaker dan ouderen dingen aan. Als jij zelf ook al eens iemand hebt gezien zou het heel goed kunnen dat er iemand in huis is. Wat ik altijd doe is als ik mijn kinderen naar bed breng is het volgende. Ik zeg "iedereen de kamer uit dit is..... haar/zijn kamer ..... wil graag slapen" Heb "toevallig" laatst met Derek Ogilvie gezien dat hij dit ook adviseerd als er geesten zijn die je niet op je kamer wilt hebben. Hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes, Hillegonda
Nou... als je een man hebt zien staan lijkt het me wel duideljk toch? en ik heb (nog) niet veel verstand van baby's maar het schijnt inderdaad dat ze daar nog veel gevoeliger voor zijn dan volwassen mensen. Het is eng, maar een mens is alsnog veel sterker dan een geest! Heb je dit sinds kort of altijd al, met vlagen (periodes)? xx
zou idd kunnen dat je zoontje daar last van heeft... Kinderen schijnen gevoeliger te zijn dan volwassenen.. Nu is je zoontje natuurlijk nog erg jong, dus er zijn duizenden redenen waarom hij zou kunnen huilen.. Mijn zoontje doet het ook, (zeker de afgelopen week) zodra hij beneden is is het goed.. Maar ik geloof niet dat het (in mijn geval) aan geesten ligt..
Zou heeel goed kunnen. Ik heb er als kind ook last van gehad en mijn ouders hadden bewijs dat er dingen verschoven werden enzo.. Na de verhuizing was alles weg. Ik had nergens geen last meer van.
t zou kunnen alss jij ook al aangeeft iemand gezien te hebben op de overloop. Maaar kan natuurlijk ook heeel wat anders zijn als je kindje nog zo jong is( krampjes, troost willen van ouders, honger, niet lekker in vel etc etc etc) Maargoed, idd kinderen voelen dit veel sterker aan als volwassenen
Ja wij hadden er in ons vorige huis ook last van! Ook bij mijn zoontje op de kamer, maar hij had er grote lol mee, volgens mijn moeder was het mijn opa. Die heeft zelfs eens zijn tas naast zijn bed gezet en de dekentje helemaal opgevouwen naar onderen en toen was mijn zoontje nog maar een paar maand, dus nee dat had hij niet zelf gedaan! Me zoontje vond het allemaal niet erg, maar ik vond het eng, ik heb toen ook in zijn kamer gevraagd of hij of zij weg wou gaan, omdat mijn zoontje moest slapen. Op zijn kamer hebben we nooit meer last gehad!
ik heb zelf ook wel eens dat ik iemand zie weg lopen en dan vraag ik smiddags aan me vriend was jij dat om die en die tijd die de kamer uitliep slaapkamer dus nee zegt die toen werkte ik al hmmz wie was het dan wel? of dat als ik ff snel beweeg met me hoofd ik ook wel eens iemand zie mja dan denk ik maar ik verbeeld het me in er is nix . of ik voel iemand of iets over me dekbed lopen terwijl mijn katten in de woonkamer zijn of dat zij op me zij liggen en voeteneind niet
wat een goede tip zeg! Ja als je het hebt gezien zou het zo zijn lijkt me. Kinderen zijn er gevoelig voor omdat ze gewoon nog openstaan voor die dingen, kan dus zijn dat je zoontje ze/hem ziet.als je het niet fijn vind zou ik kijken naar iemand die je kan helpen. Met salie zou je misschien je huis kunnen reinigen. Lijkt me absoluut niet prettig
Ik had dat gevoel op het vorige kamertje van mn dochter ook. Daar begon ik al in het luchtledige te praten, zo van Sterre gaat nu slapen, dus gaat iedereen nu weg. (ik schaam me er een beetje voor nu ik dit zo typ haha) Als we in haar oude kamertje op de stoel zaten, konden we de overloop in kijken en daar stond een bank, die van mijn overleden oma. En Sterre heeft dus een paar keer gezwaaid naar die bank, man man man doodeng!! Nu ze op een andere kamer ligt heb ik het helemaal niet meer, Sterre slaapt daar ook veel beter in en ze wordt ook nooit wakker 'snachts. Of het echt geesten zijn weet ik niet, maar frapant is het wel!
Je zoontje is idd nog wel heel jong dus het kan ook vanalles anders zijn! Maar ik geloof ook zeker dat het kan. Hier ook een opa op onze dochter haar kamertje gehad een tijd. Ze werd 's nachts (1,5wk lang) huilend wakker en ik kreeg haar dan niet meer in slaap. Ik voelde ook dat er iemand aanwezig was dan, maar dat heb ik nooit tegen iemand durven zeggen Manlief en ik iig elke avond als we haar naar bed brachten gezegd dat opa Sterre met rust moest laten omdat ze lekker moest slapen. Meteen sliep ze weer door...en als we het een avond niet gezegd hadden, werd ze dus in de nacht wéér huilend wakker! Toen wist ik het voor mezelf gewoon zeker. Vanaf toen een tijd lang elke avond tegen opa gezegd dat hij Sterre met rust moest laten omdat ze lekker ging slapen, en nu een hele tijd niet meer en ze slaapt gelukkig gewoon door.
Het hoeft niet maar kan wel...ik heb een link in mijn profiel staan/webpagina daar kun je event veel info vinden hierover
vanaf het moment dat onze jongste dochter op haar geboren is, is het gehuil begonnen, en werkelijk krijsen... ook hoorde we haar snacht wel eens roepen neeee wil nie maar goed je gaat niet gelijk uit van geesten nu een half jaar geleden was het zo erg dat we haar snacht bij ons lieten slapen, maar wij sliepen ook geen 1 nacht meer, maar goed je moet wat uiteindelijk na een tip van schoonzus ligt ze bij haar zus op de kamer en vanaf die nacht, nu 2 weken geleden slaapt ze heerlijk Dus ik denk echt dat er wat met dat kamertje is, ik heb er overigens nooit niets gezien
Als het een overleden familielid is, heeft verhuizen niet zo veel zin denk ik. Heb je huisdieren? Die zijn ook gevoelig voor geesten.
het zou zeker kunnen en net wat vele zeggen kinderen voelen het erg aan hier is het ook geweest en mijn kinderen worden erg beschermd er is hier ook een kindje geweest en omatjes en tante ik heb er niks mee gedaan als ze sliepen gingen hun weg heb wel eens gehad dat lynette niet goed lag kwa dekentje en de dekentje strak is in gestopt
Het kan zijn dat het een geest is, maar dat hoeft niet! Er zijn nog meerdere manieren om dit te verklaren. In ieder geval geen reden tot paniek.
hoi hoi hier is het denk ik ook zo, nu gaat het weer een tijdje goed hoor, maar mijn kleintje werd ook soms snachts krijsend wakker en ging dan Echt niet terug in slaap in haar eigen bedje, alleen tussen in bij papa en mama, ookal lag ze al weer een uur te slapen tussen in, als ik haar in haar kamertje terug wou leggen, begon ze weer keihard te krijsen, non stop. en soms ook dat ze zomaar in bed ineens keihard lag te lachen. en ook dat ik dus het gevoel had dat er mensen in die kamer waren, (mijn ouders w.s.) zo erg zelfs dat als ze snachts ging huilen, ik bijna niet naar haar toe durfde om haar tutje in te doen, gewoon door dat enge gevoel (ben er echt helemaal panisch van van dat soort dingen, ik moet dit eigenlijk ook niet lezen dit topic want dat garandeert weer dat ik vannacht niet slaap....maar goed.. toch nieuwschierig he...) toen heb ik ook een paar keer keihard daar gezegd van dat hun weg moesten gaan en ons met rust moeten laten en dat we heel veel van hun houden, maar dat dit mn dochter haar kamertje is en dat zei lekker moet slapen. toen ging het ook weer heel goed een tijd.. nu heb ik dat gevoel ook niet meer in haar kamertje gelukkig. ik had het trouwens ook soms in de keuken dat ik echt ineens zo omdraaide omdat ik d8 dat er iemand achter me stond of langs liep. en vooral heb ik het (altijd) als ik alleen ben savonds. dan kan ik oook gewoon Niet slapen. maarja dat ligt misschieno ok btje aan mezelf. en owja, we hebben ook een hond, en die gaat soms ook uit het niets in de kamer staan te blaffen tegen ....nix..? Nou goed...Groetjes en suc6!
Mijn man kan ook geesten zien (zegt hij) Ik vind het altijd maar eng en wil er ook echt niks van weten. Maar het kan volgens mijn man daad werkelijk een geest zijn. Je zou iemand laten moeten komen die er verstand van heeft.Om met de geest in contact te komen kijken wat hij wil. wie weet zoekt hij een rustig plekje op in huis dat je zoontje niet meer van streek is.