Pf.. ik geloof dat ik mijn maffe week heb hoor. Mijn ogen lezen iets heel anders dan mijn hersens kennelijk registreren. Zo was ik gisteren zeer verbaasd dat mijn man zure room gebruikte van de zaanse hoer. Dit bleek echter de zaanse hoeve te zijn. En nu zit een siropen topic te lezen.. en jawel hoor. Ik in total shock want ook de erotische mix bleek glassplinters te hebben. Ohnee.. de exotische mix! Hebben jullie dat ook weleens?
hmm dat zeker, want je wil niet weten wat ik allemaal droom ... En zo ben ik anders nooit hoor (ahum)
sjerp? of tewel; geil? hihi je lest wat je wil lezen joh! heel onozel maar ik lees altijd ben ipv heb en heb ipv ben!
Ik heb het altijd met de namen van mijn zusje en mijn man! Tegen hem zeg ik Hanneke en tegen haar zeg ik Henk... suf he! Zal wel aan de beginletters liggen, want zo oud ben ik nog niet
hahahahaha dat is geloof ik wel een veel voorkomend iets hoor ik heb daar ook last van, ik lees de woorden verkeerd en denk dan HUH dat klopt niet helemaal. En dan nog een keer lezen en dan OHHHH JA DUH. Ik heb het meer met woorden opvangen zo zeggen mijn kinderen iets en dan hoor ik iets anders en dan vraag ik aan ze pardon? Wij hebben hier vlakbij een stuk land en die Boer verbouwd van alles ook kalebassen wat leuk is voor de deur enzo. Zegt mijn oudste hey pap mam we kunnen wel weer een keer naar die boer , verstond ik ook HOER . PARDON wat zeg jij nou nou die boer ohhh oke ik verstond het verkeerd. Mijn man vraagt regelmatig gaat wel goed met je? Dus Gupsie je moet er maar de lol van inzien. xxx Jet
haha, vorige keer had je dit al met 20 weken. Je hersenen weten wel wat ze vervormen moeten, hihi/ Hoe is t met je dromen deze zwangerschap?
ik kanje vertellen dat het er nu zelfs heftiger aan toe gaat minni.. haha. Private zou jaloers op me zijn!
LOL, vuns! Maarre ik herken het absoluut, heb er nu nog steeds last van. Dan lees ik wat en denk ik huh? Moet er altijd wel om lachen..