Word gek van mijzelf!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem89, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Pff moet even mijn ei kwijt hoor.

Ik zit op het wachtbankje van mijn 1e ronde, 22a23juli is mijn NOD. Voel me alleen zo onzeker, aan de ene kant voel ik zoveel in mijn buik en ben ik er zo mee bezig.
    Is er niets iets wat ik eet drink doe wat mijn innesteling in de weg kan zitten. En als het raak is, zal dan wel alles goed zijn, zal het dan gezond zijn.
    En als het niet raak is hoelang zal het nog duren. Kan ik wel kinderen krijgen, kan mijn vriend wel kinderen krijgen enz enz.

Pff word helemaal gek van mijzelf!!!

2. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ik herken het!
    Zit ook in de 1e ronde.. Nu dag 26.... Vd week heel veel buikpijn gehad en dan ga je denken he..... Hmm zou het of wat zou het zijn.. Pfff

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    irritant ja, die buikpijn, steken, kramp, koppijn en het betekende alleen ontpillen 1ste ronde (bij mij) :)

4. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Jaa het blijft afwachten he!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Probeer wat afleiding te zoeken. Ga leuke dingen doen, film kijken, werken. Sporten. Dat helpt, echt.

6. CCtje

CCtje Lid

12 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook 1ste ronde...
    Spannend!
    Heb net nog een onderwerp geplaatst over voeding...

Mits jullie ook nog maar in de 1ste ronde zitten, letten jullie al heel hard op je eten?
    Zoals geen geraspte kaas van rauwe koemelk,...
    Geen rauwe eieren...

Alvast bedankt!

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja zoals babke zegt, afleiding zoeken is het beste hoor... Ik heb me ook een heel aantal keer gek lopen maken en dan op zp gaan zitten zoeken naar lotgenoten en dan konden we elkaar gek maken ;)

8. CCtje

CCtje Lid

12 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem89, ik herken jouw volledig bij mij...
    Ik ben ook zo'n piekerend iemand... Pfff... Soms voel ik iets, soms ook niet... Maar is dat dan een goed teken of??

Wanneer zouden jullie ongesteld moeten worden?
    Bij mij komende zaterdag... spannend...

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi CCtje,

de meningen zijn hierover verdeeld. Maar ik vind dat je relaxed moet leven tot je zwanger bent. Spastisch doen over eten maakt het niet leuken en kan zelfs stress geven.
    Voor hetzelfde geld ben je er jaren mee bezig (hopen van niet natuurlijk), maar dan moet je jezelf zo lang dingen ontzeggen.

Ik eet in principe alles, alleen met alcohol ben ik wel geminderd. Ik dronk niet veel, maar momenteel drink ik even niets. Al is dat meer omdat ik ze zo aan mijn kont kan plakken en ik af wil vallen in de hoop dat mijn cyclus dan uit zichzelf terugkomt.
    En mocht je roken, heb ik nooit gedaan, dan zou ik wel alvast proberen te stoppen. Verder gewoon genieten en zodra je die roze stick hebt, je eetpatroon wat aanpassen.

10. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ik probeer me ook niet helemaal gek te maken hoor haha.. Afleiding is het beste! Ik eet gewoon nog alles.. Pas als ik echt zwanger ben ga ik daarop letten. Roken doe ik zoiezo niet en alcohol let ik wel wat meer mee op nu! Zaterdag is vermoedelijk mijn NOD.
    Het scheelt ook wel als je in je directe omgeving iemand hebt om mee te praten, ik kan heel goed mijn verhaal kwijt bij mijn schoonzusje. Zij heeft net n kindje van 6 maanden dus alles is nog lekker fris bij haar! Zij heeft alleen wel pcos en is met behulp van de gyneacoloog zwanger geraakt! De eerste keer was toen meteen raak bij haar!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit geef hoop :D

12. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Altijd hoop houden!!

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik weet hoe jij je voelt TP, nu toch minder proberen er mee bezig houden maar als je in een land woont waar zwangerschaps testen 3 voor 79pennies zijn en ovu sticks zijn ook niet zo duur volgens mij it's hard not to! rond de tijden van ei-sprong - pms en dan afwachten... cringee! Iets waar we als pubers nog geen flauw benul van hadden hoe 't nu precies werkte!

14. klertje

klertje Nieuw lid

23 sep 2009
    3
    0
    0
    hallo meiden. Ook ik wil graag even mijn ei kwijt. Aanstaande zaterdag is mijn eigenlijk datum dat ik ongesteld zou moeten worden maar we zitten in de wachtweken (2e poging ICSI voor 2e kindje). Ik kan echt aan niks anders denken doordat ik steeds wel iets voel in mijn lichaam waardoor ik weer aan het piekeren sla. Afleiding helpt wel even maar zodra ik weer even ga zitten slaat de twijfel weer toe. Wil eigenlijk morgen gaan testen maar ik durf niet!!!!

15. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Oeff ik begrijp het... Maarja alleen met testen kom je erachter!
    Samen doen met je man/vriend??

Deel Deze Pagina