Word gek van ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    allemaal succesjes van mij

liefs Faith

NOD 5 juli

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Ik ben nu sinds juli 2005 aan het ontpillen (6 maanden tot de eerste keer duivels en vervolgens 4 maanden tot de tweede keer en nu weer een maand onderweg). In het begin had ik stemmingswisselingen, veel buikpijn, hoofdpijn, last van mijn onderrug, heeeeeeelveeel puistjes (had ik vroeger echt nooit). Op de puistjes na, was de rest gelukkig vrij snel wat stabieler. Alleen wacht ik nog tot een regelmatige cyclus...

Maar gelukkig zijn er ook veel dames die weinig of geen last hebben....

Groet Chrizzzzy

3. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    ben sinds 13 mei van de pil af en heb echt moeten ontpillen hoor, heel erg moe, misselijk overgeven, heel sjagerijnig, buikpijn, opgezette buik, en elke keer het gevoel dat ik ongi moest worden.
    Die dingen zijn nu ongeveer wel over, alleen de misselijkheid is er nog steeds, en de :evil: :evil: laten zich nog niet zien.
    Petra

4. Ik ben sinds twee weken van de pil af. Ik ben deze week flink ziek ervan.. :( Moe, misselijk, constipatie, pijn in mijn onderrug, lusteloos, pijnlijke borsten, ik loop om de haverklap naar de wc.., stemmingswisselingen en dat in twee dagen! Het lijkt inderdaad alsof je de hele tijd ongi moet worden, maar ik weet dat dat bij mij nog niet kan.. Zou theoretisch eerst nog een eisprong moeten hebben. Hopen dattie ook op tijd komt... Maar we hebben ook al wel geklust.. dus als ik zwanger ben weet ik nog niet wanneer mijn cyclus eindigde?

Wat vinden jullie trouwens? Is het handiger om een cyclus af te wachten of gewoon meteen klussen en wel zien wat er van komt?

Dafje

5. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    heb ik ook gehad, was na het stoppen binnen 2 weken ongesteld. Toen na 28 en 29 dagen. Toen begonnen met klussen (zonder iets dus) en toen raakte mijn cyclus in de war. Eerst 36 dagen en daarna 39 dagen. Maar ik verder nergens last van eigenlijk. Misschien wat kriebel in de borsten maar voor de rest niets. Maar volgens mij kan het bij iedereen anders zijn.

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik bijna nergens last van. Wel vanaf de eiersprong tot menstruatie gevoelige/pijnlijke tepels. En mijn menstruatie is meer geworden dan tijdens de pil. Maar wel mooi na 29 dagen ongesteld geworden.

Groetjes,
    Butterfly

7. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Mensen,

Ik heb een vraag met hopelijk andwoord.
    Mijn verloofde en ik proberen kinderen te krijgen.
    Ik ben dit jaar in maart met de pil gestopt.
    Ik had voor het stoppen van de pil een cyclus van 28dagen en na het stoppen had ik netjes een cyclus van 34dagen dit heeft echter 2maandjes geduurd.
    Vlak voor mijn menstruatie zou beginnen heb ik wel geklust maar dat was 2dagen voor ik zou gaan menstrueren.
    Ik was/ben overtijd zo'n 1,5 week wel heb ik twee testen gedaan maar waren helaas snik snik negatief.
    Sinds gister heb ik last van beetje bruinverlies met wat bloed erbij.
    Nu weet ik echt niet meer wat het nou is(ongesteld of innesteling?)
    Als het menstruatie is hoe moet ik dan mijn nieuwe ovulatie uit rekenen? :rolleyes:
    Ik snap er echt niets meer van dit is totaal nieuw voor mij :cry:
    Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen en advies kan geven.
    Alvast erg bedankt!!

Groetjes,
    Patricia

8. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    klinkt bekend. ga er maar vanuit dat je ongesteld bent. Neem je vruchtbare periode maar wat langer dan normaal. Mijn vruchtbare periode ligt ergens tussen dag 12 en dag 27, als ik mijn kortste en langste cyclus neem. Lekker klussen dus.

Deel Deze Pagina