cyclus 24 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anniek, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallow allemaal...
    ik zit eigenlijk met een misschien wel heel gekke vraag...
    maar mijn vorige, eerste cyclus was 24 dgn.
    Ik ben nu weer uitgegaan van een cyclus van 24 dgn...
    maar dan zou 29 juni mijn NOD zijn....
    Als de :evil: :evil: er nog niet zijn 1 juli zou ik dan wel willen testen....
    maar is het zo dat ik nu met een cyclus van 24 dgn minder kan zou hebben op een positieve test? dan met een cyclus van 28 dgn?
    Ik weet natuurlijk niet of mjin cyclus 24 dgn blijft... maar ik vraag het me echt af...

vast bedankt voor jullie antwoorden!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je bent natuurlijk net gestopt met de pil, dus het is moeilijk te zeggen. Misschien is deze cyclus ook 24, misschien 28, misschien wel 40. Ik zou wachten tot je een paar dagen overtijd bent, uitgaande van de 24 dagen en dan een testje doen. Is die negatief, dan even afwachten.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jah idd zo denk ik er ook over maar stel ik test 1 juli {lekker in het weekend hahaha} zou het, als ik dan zwanger ben, ook positief kunnen zijn... of is dat nog te kort voor een cyclus van 24 dgn?

Ach ja daphne... i know ik ben net gestopt... maar er zijn nu zoveel vragen. Ik heb nog niet echt het gevoel dat het raak is hoor... maar wie weet....

4. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai, dit is voor mij ook de 2e ronde, en de 1e keer had ik ook een cyclus van 25 dagen...
    Heb de banner gewoon op 25 dagen gezet...
    Mocht ik niet ongie worden, dan probeer ik 4 dagen te wachten met testen..(als me dat lukt)...

fay

5. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nee ik denk dat een cyclus van 24 dagen niet te kort is,
    ik heb namelijk zelf een gemiddelde cyclus van 24 dagen,
    Ik ben dan nog wel niet zwanger, maar dat heeft een andere reden,

Groetjes Beeb

6. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    zou toch nog wachten. Snap helemaal dat je het gelijk wilt weten, wilde ik ook. Maar de teleurstelling is groter als je een negatieve test hebt. Dan maar wat langer wachten in onzekerheid. Maar zo dacht ik zelf ook niet over hoor. Nu na 2 ronde (eigenlijk 4, maar de eerste 2 waren proefrondes) heb ik er wat meer geduld voor, vooral omdat je zo graag wilt.

Deel Deze Pagina