word gek van sommige mensen grrrrrrrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tanja1979, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Echt leuk zij da ja, heb van een vriendin een buikband gekregen met ´PAS OP! SCHOPT BIJ AANRAKING!´

Heb m nog niet om gehad maar ga ik straks zeker doen!

2. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Oh, schiet me er nog 1 te binnen; laatst de vriendin van mn pa: je gaat toch wel borstvoeding geven he? Moet je wel doen hoor, is veel beter! En jij met je allergieen (welke :(: ik heb GEEN allergieen)! Waarop ik heel koeltjes antwoorde: daarom gaf je eigen dochter haar kids flesvoeding of niet....
    Euhh.... stil! En toen kwamen er uiteraard allerlei smoesjes waarom mijn stiefzus haar kids geen bv gaf maar fv, sure... kwam erop neer dat mn stiefzus bv te lastig vond...

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    @Tizzy, dit bedoel ik. Mensen die hun mening zo opdringen net als de vriendin van je vader! Ik vind het vreselijk als mensen dat doen, kan ik niet tegen!

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ja hoor had er net weer een vanmorgen op school....ohhh je jas gaat nog maar net dicht...ja die had ik gelukkig nog niet eerder gehoort deze week :( (de 30ste keer nog maar ofzo)...
    en een vader op school..."he dikkie" :confused: ...wat zegt ie nou :( ....maar gelukkig had ik hier op het toppic een goede opmerking gelezen...dus ik zei heel consequent...ja, maar bij mij gaat het dikkie over....en toen viel die wel stil hahaha :)
    Dus we hebben ons portie weer gehad vanmorgen...alhoewel ik zo op verjaardag moet...dus daar gaan we weer vrees ik.... ;)

5. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    afgezien van mijn zwager die geloof ik niet zo gewend is om dingen netjes te zeggen, heb ik nergens last van! Nou moet ik zeggen dat ik door mijn gezondheid ook niet heel erg veel onder de mensen kom, dat scheelt misschien de helft ;)

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    of als je ergens binnen komt en de mensen zeggen hey zwangere huismus! een huismus legt EIEREN!

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn collega wil niet geloven dat mijn buik al gegroeid is (weliswaar pas een beetje, maar toch echt gegroeid, en niet van mijn darmen!)! Volgens hem kan dat helemaal nog niet...
    Tja, als zelfs de vk vindt dat mijn baarmoeder al een stuk verder gegroeid is dan normaal met 9 weken (en me daarom ook eerder voor een echo stuurt om vast te stellen hoe ver ik nou écht ben), dan zal het vast niet tussen mijn oren zitten!

Pfff, waarom denkt nou iedereen dat ie het beter weet :(

Deel Deze Pagina