Ha! Wij hebben een kleine meid van 5 maanden en ik geef borstvoeding. Ben na mn bevalling nog niet ongi geworden. Nu zit ik van de week ineens vreemd n mn vel. Gister onder het werken, duizelig, dacht echt dat ik flauw zou vallen ook onder het autorijden. Toen maar snel ziekgemeld rustig aangedaan en op bed gelegen. Vandaag erg moe,moe en nog is moe. Goede nacht geslapen. Zou het liefst mn bedje induiken...maar ja, wil ik ook weer niet aan toegeven. Daarnaast heb ik vlagen van misselijkheid. Nu zaten we te denken of ik opnieuw zwanger kon zijn, omdat ik bij onze dochter ook zo vreselijk moe was.(niet misselijk) Herkent iemand dit? Met borstvoeding, niet ongi geworden en weer zwanger? Moet morgen pas naar HA, dus wou eerst even hier mn verhaal kwijt. bedankt!
uhm als je niks aan anticonceptie hebt gebruikt is dat natuurlijk goed mogenlijk....je kan dan natuurlijk gewoon zwanger worden zonder een 1e menstruatie omdat je dan al meteen bevrucht bent bij een 1e eisprong... Maar het zou natuurlijk net zo goed je ijzergehalte in je bloed kunnen zijn; dat die een beetje laag is....kan je ff bij assistente laten testen....
heeft niemand je aangeraden om dan toch voorbehoedsmiddelen te gebruiken? want dat wordt mij nu al verteld sinds ze weten dat ik bv wil gaan geven. ik zou een test kopen als ik jou was. dan weet je het zeker. verder inderdaad wat Tinkerbell81 zegt, het kan ook je ijzergehalte zijn, misschien even laten prikken? veel succes morgen bij de huisarts
je kunt toch ook zelf een test doen (eventueel uit de avondapotheek). ik zou stikken van nieuwsgierigheid. Ik was ook 1 dag hartstikke duizelig en bleek later al zwanger te zijn. succes in elk geval ps bij ons was het niet ongepland hoor, maar meer onverwacht
wist je niet dat je gewoon zwanger kunt worden dan? het is écht een fabeltje dat borstvoeding geven je beschermt tegen een zwangerschap. bovendien: er rijpt eerst een eitje, en daarná word je pas ongesteld. omdat je nooit weet wanneer er een eitje gaat rijpen, weet je dus ook niet of je vruchtbaar bent, of niet. groot risico dus, om onbeschermd te vrijen! meestal word je door de verloskunige of arts hierover verteld, in de week na je bevalling. bij jou niet, begrijp ik? da's mooi beroerd dan... (als je het zelf niet wist, tenminste). als ik jou was zou ik een test doen. dan weet je waar je aan toe bent. succes!
oh maar, ik bedoel niet dat ik het erg vind hoor. Het lijkt ons juist erg leuk. Zo kort op elkaar. Maar ik vroeg me af of dit kon. Helemaal niet ongi geworden...en wel weer moe en van de week duizelig. Het gekke is dat ik me 'savonds beter voel, maar overdags is het prut. Vanmiddag toch maar wel met mn dochter naar bed gegaan... groetjes
het kan zéker: ik ken voorbeelden van vrouwen die anderhalve maand na de bevalling alweer zwanger waren. (vind ik onvoorstelbaar; ik kan me écht niet voorstellen dat een maand na zo'n bevalling je alweer een s*x denkt, maar OK...).
haha ja dat heb ik dus ook altijd niet alleen qua lichamelijke genezing maar ik was echt zoveel met mijn kindje bezig dat mijn leven toen om iets heel anders draaide.. Maar er zijn genoeg mensen die het doen hoor, blijkbaar hele makkelijke bevalling zonder inscheuren ofzo? ik vraag me toch altijd af wie nu het meeste zin heeft de man of de vrouw? Mijn man zegt ook wel minimaal 6 weken nodig te hebben voor ZIJN netvlies genezing @TS heb je al getest?