Wat gaaf dat je al een babykamer hebt! Heb jij ff geluk, voor maar 50 euro . Haha nee hoor helemaaaal niet voorbarig Klinkt goed waar je last van hebt! Nouja, niet fijn natuurlijk . Haha chocoladekrullen . Gelukkig nog maar een weekje, dan weet je hopelijk meer. xxx Dayenne
Volgens mij ben jij hartstikke zwanger. Maar goed... laat ik maar niks zeggen, straks heb ik t mis... Ik ben wel benieuwd, laat je het weten als je van t weekend getest hebt?
Laten we het hopen! Ga nergens van uit. Heb nu een fikse griep. Snotteren, niezen, keelpijn etc. Verschrikkelijk.
Jeetje devilchase, Heb net even meegelezen en het is wel spannend. Morgen testen? Ik zal voor je duimen. Liefs muis
Ik weet niet wat ik moet doeeehoen, vandaag testen of morgen of of of, aaaargh... Als ik vandaag test is ie misschien wel negatief en dat is weer zo'n teleurstelling weet je....
ik zou morgen testen , vandaag is het al te laat, je kan het dan meteen beter met ochtend urine doen... Laat ons iets weten hartstikke spannend XX.
Ik heb die van Predictor, die zegt dat het niet uitmaakt... weet wel dat het beter is hoor, maar ik ben zooo benieuwd...
Meiden, even een vraagje tussendoor... Ik wou er niet een nieuw topic voor openen... Kan spontane spierpijn in bovenbenen ook een symptoom van zwangerschap zijn? Liefs Malina
Zo hé, als ik mn buik uizet is het net of mn buik uit elkaar getrokken word, net of alles heel strak zit, onder mn navel..... nu ben ik helemaal benieuwd...