Hoi hoi, Heb net negatief getest. Heb even een "goedkoop" testje gehaald en die net gedaan. Dacht even dat ik een lijntje zag, maar volgens mij toch niet. Ik test, als ik nog niet omgi ben dan, over 4 dagen weer ofzo. We houden het positief he haha
Nou wat jammer zeg. Maar iemand heeft mj vorige week gezegd geen bloed geeft moed! Om even terug te komen op de uitspraak nu ben je al te laat o m te testen en toen van het rond 16u. Ik heb om 17.15u getest en tot 2x toe gelijk positief. Dus ja tijd zegt niet. Test was van clear blue. Fijne avond groetjes muis
idd! maar ik heb ook nog helemaal geen voorgevoel dat ik ongi ga worden ook... Wel last van rugpijn maar niet van krampen enzo. Wel heb ik dat als ik hoest, nies of diep ademhaal ofzo dat het dan net is of me onderbuik uit elkaar getrokken wordt.... Ook is mijn temp van 36,4 naar 37,2, al vanaf donderdag... ik word hier zo gek van
Omgelovelijk ook. Gewoon op tijd ook, terwijl je zou verwachten dat het in de war is de 1e paar maanden haha
Haha ja geweldig eigenlijk dat je gewoon een cyclus van 28 dagen hebt! Das netjes hoor . Ik hoop voor je dat die zo blijft...(of 9 maanden uitblijft )
1 voordeel: Ik weet nu wel precies wanneer ik mn eisprong heb. 31 december 2007 dat word knallen , letterlijk en figuurlijk hahahaha
Devilchase wat jammer zeg. Kan je/jullie er helemaal op los gaan in het kersverse nieuwe jaar! succes! fijne avond muis
Zo he! Das lang geleejeeee, over 3 dagen is mn NOD geloof ik alweer! Spanneeeeend Ik krijg mn broekmaat 36 amper dicht, zal waarschijnlijk door de feestdagen komen