pff bah wat een rotweer, en als je naar de vooruitzichten kijkt voor de komende 14 dagen zie je alleen donkere wolken met regen.... wat balen zeg.... vind dit niet echt een bepaald goede zomer:x
Ik denk dat we de zomertemperaturen al gehad hebben in het voorjaar. Ik hoop dat het over 2 a 3 weekjes lekker warm wordt want dan gaan we op vakantie hier in NL.
Is erg jammer dat de zomer niet door wil zetten (vind het eigelijk nu niet echt erg aangezien ik, als het nu zo heet is niet weet waar ik het moet zoeken ) Maar het lijkt wel lente/herfst. Zul je zien als dadelijk de scholen weer gaan beginnen dat het mooi weer wordt.
ok, het is niet leuk, en helaas, 2 weken slecht weer, nee daar zit niemand op te wachten! Maar... Waarom gelijk slechte zomer etc. Moet je kijken wat een mooie dagen we al gehad hebben! We hebben tropische temperaturen gehad! Zondag en maandag nog! Gister ochtend trouwen sook nog! Vorige maand super warm geweest! Het is al jaren in juli heel slecht weer! Augustus trekt het wel weer bij en in september meestal ook! kop op, dat is nederland!
De afgelopen jaren hebben we aldoor een heel mooi voorjaar gehad. En in de maanden juli en augustus was het minder. Ben er dit jaar eerlijk gezegt niet echt rouwig om met mijn dikke buik. Maar vind het wel sneu voor de mensen die in Nederland op een camping zitten.
klopt de laatste jaren hebben we prachtig voorjaar en nazomer, beter dan niks alleen de timing he? hahah!
Ik wens geen zon meer de aankomende weken. Als de zon schijnt heb ik het benauwd. Dus pas weer zon als de baby eruit is hahah
ik vind het vooral jammer voor de schoolkinderen, die hebben de laatste jaren precies pech. Ik vind een mooi voorjaar wel leuk, maar ik baal altijd van die nazomer, dan heb ik er al geen behoefte meer aan. Vanaf oktober mag het van mij ook meteen herfst worden.
Oh balen, wij hebben de vakantie verzet omdat ik het niet meer trek met het gespuug en mn peutertje. We hebben dus vanaf volgende week 3 weken vrij, en nu dus 2 weken slecht weer
Ach ze kunnen hier in B het weer nog niet voor een paar dagen op voorhand bepalen, dan moet je echt geen 2 weken vooruit gaan kijken. Wij gaan op vakantie en heb 3 sites met 3 heel andere weersvooruitzichten. De eerste geeft elke dag regen, de tweede kans wisselvallig met kans op regen en de derde geeft overwegend droog maar bewolkt...
Ach er is niets zo wisselvallig als het weer Wat betreft de vooruitzichten,meer dan een dag of 4 verder zou ik nooit kijken want dat kan zomaar weer veranderen. We hebben idd al mooie dagen gehad zelfs in april al. Maar begrijp je wel een beetje hoor ik vind het namelijk helemaal niet erg dat we hier in NL 4 seizoenen hebben qua weer maar dan heb ik het liefste ook gewoon 3 maanden volop zomer ipv herfstachtig weer in de zomer want het zal nou nooit een gebeuren dat het in de winter tussendoor 25 graden is
Ik zou die weersvoorspelling voor over 2 weken niet direct geloven hoor... het is al lastig om 4 dagen vooruit te voorspellen, laat staan 2 weken. goddank ga ik over minder dan 2 weken op vakantie, en ik weet ZEKER dat het daar mooi weer gaat zijn
wij gaan de eerste wk van augustus een week camperen en de laatste 2 weken van augustus waarschijnlijk naar een warmer land met de kids
en ik vind het zi jammer voor mijn dochter en haar klas dat ze morgen een groot feest hebben van de psz en dus met de huifkar met paarden naar de kinderboerderij gaan... en laat het nou net van dat miezerige rotweer zijn... joehoew.....
Vind dit ook echt deprimerend weer, getver. Ben zooooo blij dat ik nog 2 weekjes zon in het vooruitzicht heb. Ik wil lekker naar buiten!