word het nog wat met dit weer

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's niet leuk nee... Dan maar duimen dat het droog blijft als ze op de kinderboerderij zijn.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Des te meer reden om de zomervakantie in te korten, de meivakantie te verlengen en een extra weekje vakantie in september te plannen!
    Die zomervakantie duurt toch al veel te lang voor de kinderen.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier hebben ze nog geen vakantie... dat scheelt! poeh alle 4 de kids binnen de hele vakantie dat gaat vast niet goed ...

Het wordt de laatste week juli beter weer en augustus mooi :D

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik duim heel hard :p nouja dan trekt ze haar regenlaarsjes en regenjasje maar aan..... werd al geadviseerd... en het was verder de bedoeling dat alle ouders met een versierde fiets achter de huifkar aan gingen...... erg leuk hoor :p

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    daar sta je dan straks 11 dagen op een camping in nl met 2 kids:$

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Pfff.. Wat een rot weer inderdaad! Vind er niks aan, en zit met een warme trui aan in huis:(! Dat noemen ze nou zomer!
    Maar ik mag eigenlijk niet klagen, ga maandag op vakantie heerlijk de zon opzoeken!! Maar ik mag toch hopen dat augustus nog wel een beetje mooi wordt!

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

bah wat een weer hier

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gatver... dit weer lag hier helemaal niet in de planning :(

We wilde van de nieuwe tuin gaan genieten. En de centen zijn op om naar het buitenland te gaan. En dan nog... wat moet je in het buitenland met een baby van 7 maanden. Turkije ofzo... Of ben ik een scheiterd?

Ga toch eens kijken voor een last minute. Volgend jaar naaien we er zeker uit. Ben ook alle verplichte bbq's en etentjes en campingbezoekjes bij familie beu... elk jaar het zelfde in onze vakantie. Grrrr...... herfstvakantie.... :(

Deel Deze Pagina