Het zal wel weer niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi vanmorgen een testje gedaan maar wel 2 streepjes de 1 wat vager als de andere :cry: ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. En ga wachten tot dag 38. Is gewoon beter. Ik krijg het niet op de foto is te vaag. Anders ben ik weer zo teleurgesteld mocht het niet zo zijn he.
    Ach ja we wachten gewoon tot dag 38. Het was die test van clearvieuw.
    Ik krijg ze volgende week binnen van deze site.
    groeten jennie72

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hoezo wacht je tot dag 38 Jennie?

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik hoop echt voor je dat het deze keer gewoon blijft
    zitten.
    ga voor je duimen.
    liefs chantal.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dit klinkt wel heel erg spannend! Ze zeggen toch een streep is een streep, maar idd als je twijfeld over een paar dagen nog eentje doen!
    Ik wil je heel veel suc6 wensen,

Liefs Ikke

5. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Miasy omdat ik 2 keer een cyclus heb gehad van 38 dagen dus om safe te zitten doe ik dat maar dan. Ook al is het nog zo moelijk want mijn lichaam protesteerd hier tegen. Dus vandaar is beter wil niet weer teleurgesteld worden. jennie72

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja idd klinkt wel verstandig en mocht het weer raak zijn dan heb je op dag 38 vast 2 dikke strepen! Suc6 met wachten...

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dank je wel he ;) is wel heel moeilijk zeg. jennie72

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jah het is ook heel moeilijk, ik heb al die 2 jaar van teleursteling ondanks dat ik nu hoogzwanger ben nog niet echt verwerkt geloof ik zelfs, het doet toch wat met je. Ik mot mezelf nu soms nog knijpen dat ik het echt geloof, terwijl je e rnu echt niet meer omheen kan :)

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Maisy ja ik heb een raar voorgevoel nu maar hopen dat het uitkomt he.
    Normaal als ik ongie moet gaan worden dan voel ik dat vante voren en weet ik dat ik iets te bescherming moet gaan dragen anders lek je door maar op een of andere manier denk ik nu en voel ik nu precies het tegenovergestelde zo van je hoeft niks in te doen want je word toch niet ongie raar hoor sorry ik raaskal een beetje :oops:
    jennie72

10. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    maar is het niet zo dat als je twee streepjes heb gewoon zwanger bent vaag of niet?

twee is twee toch

meid ik snap je ook heel goed ik ben 4 dagen overtijd en durf ook niet te testen ik heb ook nergens last meer van waarvan ik zou denken he ik word ongesteld ik had zon moe gevoel in me buik dat is ook weg sinds gisteravond ik weeet niet wat ik er van moet denken normaal als ik ongi was geweest had ik ook vanalles gevoelt tot gister maar ik heb de gevoelens anders gehad en geen duvels te bekennen voor als nog.
    en ik hoop dat ik ze de komende 9 maanden niet meer zal ontmoeten hihihihi hope is faith and faith is hope

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Rastagirl je hebt wel gelijk maar ik heb het 2 keer eerder meegemaakt dat ik een positieve test in mijn handen had , en het mis ging en tot op de dag van vandaag weet mijn gyno niet zeker ofdat ik zwanger was. Nou ja te lang verhaal en hebben we al gehad. Dus vandaar die voorzichtigheid snap je. jennie72

12. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik snap je volledig hoor meid
    keep my fingers crossed!

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Rastagirl jij ook he!ik duim voor je. jennie72

14. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi Jennie,

Oohh je hebt het al verteld hier.
    Heel veel succes volgende week met testen!
    Ik duim voor je,

liefs irisje x

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Kijk eens in mijn album... is ook een clearview test.
    Is jouw 2e streepje lichter dan die?

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi shelde ja daar heb ik me al blind op zitten staren ja, en ja dat streepje van mij is lichter ja. :( maar hij staat er wel he dus ja we wachten af he. ;) bedankt he handig die test van jou kan ik hem vergelijken. Groeten jennie72

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hey Jennie,

Misschien een idee om gewoon de volgende keer niet zo snel te testen? DAn word je ook niet voor niets blijgemaakt als je toch ongesteld wordt.
    Ik denk dat het voor jou een stuk rustiger zou zijn als je al een paar weekjes overtijd bent voor je gaat testen, of niet?

Sterkte iig en hoop dat het deze keer eindelijk eens iets positiefs betekent.

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Caitlin ja je hebt gelijk. Maar is heel moeilijk ben maar een mens he. ;) dat moet ik ook doen en dat weet ik ook wel. Nou ja nog een weekje of zo he dan hoop ik echt vet positief bedankt he groeten
    jennie72

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik weet dat het moeilijk is meid, dat is het nare ervan want zwanger worden houd je ook ontzettend bezig natuurlijk!

Tip kan iig zijn om geen testjes op voorraad in huis te hebben, dan word je iets minder snel verleid tot het doen van een test.

Succes de komende week!

20. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ja Caitlin das een goeie tip, ik krijg ze alleen volgende week wel binnen helaas die vlieger gaat niet op. Maar het is een goeie tip van je. Ik zal proberen niet te testen is echt heel moeilijk. Dank je wel
    jennie72

Deel Deze Pagina