2 weken geleden 3 zeer lichte positieve testen gehad van kv 2v5. Afgelopen week was de test negatief en vandaag was er weer heel licht (tegen het vage aan) een 2e streepje zichtbaar. Volgende week dinsdag moet ik naar de gynaecoloog. Ik vind het wel erg apart! Kan het zijn dat deze testen misschien ook op een eisprong reageren? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar na licht positief, naar negatief en dan weer een vaag 2e streepje.. In 2,5 week tijd? Ik moet afwachten tot de gynaecoloog, maar vroeg mij af wie dit ook eens heeft gehad met deze testen!
ik heb dit weekend ook van die vage testen gehad... ik heb nu ander merk besteld (123zwangerschapstest) in de hoop een duidelijker antwoord te krijgen. Idee om even langs drogist te gaan voor clearblue-test?
Qua symptomen zit ik best in spanning ook. Pijnlijke tepels en zelfs melk-afscheiding, terwijl mijn dochter ook al 3 jaar geen borstvoeding meer krijgt. Daarbij ook erg moe..
Klinkt mij niet bekend, tenminste heb t zelf nooit gehad. Maar herinner me wel een topic van iemand dat de kvtesten hadden gereageerd op eisprong.. zoiezo als je beetje door topics gaat bladeren lijken de kvtesten niet zo goed meer als eerst
Ik zou wel willen, maar zijn net een uurtje geleden uit het dorp terug gekomen. Moeten lopend met de slee door de sneeuw. Niet echt voor herhaling vatbaar voor vandaag, ik bestel ze wel
hier heeft kv ook wel eens gereageerd op een eisprong.. lh en hcg schijnen veel op elkaar te lijken... zo zie je ook vaak dat een ovu test op nod posi is bij een zwangerschap... dit gebeurd overigens niet bij iedereen hoor.. iig succes en hopelijk is er sprake van een zwangerschap!
kan me voorstellen nou ja vandaag bestellen en duimen dat het morgen in huis is dan maar... ik wacht nu op post, vrees dat t pas morgen komt. ik vermoed dat mijn vage positieve testen misschien toch door ovulatie komt
Toch blijf ik het apart vinden.. Hij kleurt dus wel het 2e streepje aan! Is best lastig om te wachten tot volgende week dinsdag, hihi. Vol spanning
Ik heb een behoorlijk duidelijk streepje gehad op mijn kv. Op de dag van mijn lh piek. Je zou me al feliciteren zo duidelijk was de test. Kv is zo gevoelig dat hij soms bij vrouwen reageerd op de lh piek, ik ben hier niet de enige in geweest.
Maar dat zou dus kunnen beteken dat ts zwanger is dan, toch? 2 weken terug ei, nu zwanger? Spannend ts!!!
Ik heb toch niet al 2 weken mijn eisprong wat tussenin 1 negatieve test valt en de rest een lichte 2e streep zichtbaar was. Op google vond ik inderdaad ook al meerdere ervaringen met de reactie van deze test op de eisprong.. best apart eigenlijk!
geen foto? Ik heb ook 2 keer een streep gehad op kruidvat, duidelijk te zien met het blote oog. zelfde dag nog bloed laten nemen, en dat was negatief. Ik had me test mee naar de huisarts, en die zei dat er nog waren met zo'n testen. dat het indroogstreepjes waren. de streep was wel niet echt roze, meer grijs. heb er hier waarschijnlijk wel nog liggen om eens fotoke te tonen
De streepjes komen binnen de tijd op de test.. Dus indroogstreepjes lijkt mij erg apart dan. Wachten duurt lang als je in spanning zit, haha
Vanmorgen de laatste kv 2v5 gedaan en weer een super licht 2e streepje zichtbaar. Ik heb geprobeert een foto te maken, maar mijn telefoon krijgt hem niet scherp en het fototoestel doet het al een poosje niet meer. Helaas. Nu heb ik testen besteld, maar kreeg ik gisteravond te horen van de buurvrouw dat de post op zich laat wachten vanwege het weer. Ik heb dus besloten om zo met dochterlief richting de etos te gaan om een digitale clearblue te halen. Wie weet welke er gevoeliger is, die met de indicator (1-2 of 3+ zwanger) of die alleen met wel of niet zwanger?
Hier reageren de kruidvat op mijn eisprong. Heb het nu twee keer gehad. Ik dacht dat ik overtijd maar het bleek dus een eisprong te zijn. 12 dagen na de test werd ik ongesteld. Het waren vage streepjes, maar ze stonden er wel