baby minder voelen als darmen vol zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Heel vreemd dit, maar misschien herkend iemand dit..

Ik heb het gevoel dat ik mijn kleintje minder voel als mijn darmen opgezet zijn, als ik dus verstopt zit laten we maar zeggen.. herkend iemand dit? Heb mijn placenta aan de voorkant, misschien heeft dat er ook mee te maken..

Als ik dan (eindelijk) naar de wc kan en mijn darmen weer rustiger zijn dan lijkt de beeb ook drukker.. maar kan ook gevoel zijn. Waar zitten de darmen eigenlijk op dit moment, vraag ik me ook regelmatig af, volgens mij wel hoog..

werk ze vandaag, mijn vakantie is ook weer voorbij :(

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Dat is toevallig! 3 Dagen geleden was onze kerel behoorlijk actief en flink aan het schoppen maar daarna heb ik hem niet tot nauwelijks gevoelt. Toevallig heb ik ook al een paar dagen last van m'n darmen en verstopping. Dan zou het bij mij dus inderdaad ook het geval zijn dat het daardoor komt!
    Ik grapte al naar m'n vriend dat ik hem vergast had met mijn darmen ;)

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Het zou best kunnen idd. Tijdens mijn zwangerschap had ik ook regelmatig last van verstopping en naarmate dat langer duurde, voelde ik de kleine ook minder. Ik had dus ook echt het idee dat dat iets met elkaar te maken had. Als ik eenmaal naar de WC was geweest, leek het of het voor de kleine ook een opluchting was ;) . Hij was dan gelijk weer een stuk drukker.

Deel Deze Pagina