steken in onderbuik en vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ancie, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey goeie morgen meiden

zal ff kort mijn verhaal doen
    met 27 week liep ik met onzettend veel voorween
    en met 32 week ben ik voor een week opgenomen geweest met hevige weeen
    heb toen 2 longrijpings spuiten gehad en aan de adalat remmers gelegen
    sinds dien blijf ik door lopen met voorweeen (ben het helemaal zat)
    ik ben nu 37+4 week en gisteren naar de vk geweest ik heb 2/5 cm ontsluiting ong en de boel is mooi verstreken en de kleine is helemaal ingedaalt ook hebben ze gekeken op blaas ontsteking en mn urine was mooi schoon volgens de vk ligt de kleine in de startblokken
    maar nu sinds gisteren heb ik echt gemene steken in mn vagina dat doorgaat naar mn liezen die steken komen en gaan nu werd ik vanmorgen wakker en kan amper lopen van de pijn ik heb een hele zeurdirige pijn in mn onderbuik die aanhoud en die steken zijn een keer zo erg als gisteren en die komen en gaan en zit geen regelmaat in
    weet iemand wat dat kan zijn?? of herkend iemand het

alvast super bedankt

liefs ancie

2. Joepie25

Joepie25 Actief lid

4 dec 2008
    112
    1
    0
    ik hou de reacties in de gaten want heb hetzelfde!
    Sterkte!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zakken de steken en buikpijn niet weg als je onder de douche staat? zo niet.. dan zou ik toch de tijd maar bij gaan houden waarop je steken hebt.. kans is nl groot dan dat het toch weeen zijn.

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey thanks voor je snelle reactie
    onder de dousche zakte het helaas niet weg wat met voorweeen idd vaak wel zo is
    ik had voor de zekerheid toch maar ff de vk gebeld en die wist niet presies wat het kon zijn maar moest maar een molletje nemen en een kruik tegen mn buik houden en nu gaat het wel weer wat maar t is nog niet weg dus ik hou het in de gaten

liefs ancie

Deel Deze Pagina