ik voel me zoo vreselijk zwanger, maarja ontpillen denk je dan Mijn lichaam zegt, nee gilt je bent zwanger! Dacht ach wat kan mij het schele doe gewoon een test! binnen 10 sec een lichte streep clear blue Ik snap er geen drol meer van, man zegt ook dat ik beetje aan het doordraaien ben! maar ik zie toch echt het plusje en manlief gelukkig ook! liegt cb??
Ben je al wel overtijd? Dan zou ik morgen gewoon nog een test doen van een ander merk, met ochtendurine... Als die ook positief is, dan ben je volgens mij gewoon zwanger hoor!
Spannend hoor! Zie inderdaad een hele vage plus, moet wel heel goed zoeken hoor Morgen nog maar 1 tegen aan gooien?!
ik zie niks sorry ook in t groot zie ik helaas niks.. heb m in t negatief gezet maar ook dan zie ik niks ... maar nu is t wel zo dat je voor de pagina de fotos moet verkleinen en dat er dan details wegvallen ... hopelijk heb je binnenkort een mooie duidelijke positieve test
ja moet een plus zijn! maar kijk als je na 10 min moet turen ale, maar het was er binnen 10 sec, sterker nog,,,gelijk? heeft iemand ooit vals getest met deze testen? voorbeeld foto's?
nee hoor ik zie ook niks. en het is ook zo dat de 2de streep net zo breed moet zijn als die streep die er al staat. een dun streepje komt er altijd op deze testjes.. je kan beter de kruidvat 2 voor 5 euro testjes nemen meiss.. succes..
als ik heel heel heel goed tuur denk ik iets te zien... Maar vooralsnog denk ik niet dat je deze als positief moet zien. Wat niet wil zeggen dat je niet zwanger bent!