ja ik zie hem wel maar heb altijd begrepen dat ze even duidelijk moeten zijn en ze een soort voorgedrukt streepje hebben
Meid.. dit is nog de oude verzie van cb+ (niet erg ofzo hoor) maar ze zijn inmiddels vernieuwd en de nieuwe komen steeds meer in de schappen.. bij de oude versie (zoals die van jou) heb ik altijd een lichte plus staan.. heel frustrerend.. ook binnen de tijd.. wel heel licht, maar alstijd goed zichtbaar.. dat is zooooo vervelend... Het kan natuurlijk best zo zijn dat je hcg nog laag is.. ik zou een kv testje doen.. die zijn gevoeliger dan cb en die zou dan zeker positief moeten zijn.. al is t licht... SUCCES meid..
Nee nog niet, wacht op de post! maar als het zo is dat je altijd wat ziet, dan zal het vast niets zijn! jammer
heb net getest van madcare maar ik zie uiteraard wel wat, maar dat is niets! volgens mij als je lang kijkt, zie je altijd wel wat.
wanneer was je nod? Kruidvat 2 voor 5 euro is echt de meest gevoelige test die er is.. en de goedkoopste(raar he:S) die bij de drogist te koop is.. probeer die is met ochtend urine van de eerste zie ik ook niets in negatief, sorry
sorry ik denk dat het niks is. aangezien ik ervaringen heb met deze tests en hun voordruk streep. als je wel zwanger bent kun je er niet omheen met deze testjes. succes meid!
nee heb geen foto, heb hem gelijk weggegooid! gezeik met die streepjes....Mn nod? ik weet het niet, alles loopt in de war. heb nu weer bruin verlies, lang leven ontpillen
Je geeft zelf aan dat je overal streepjes ziet! Anderen hebben er waarschijnlijk een hele andere kijk op en misschien is het geen gezeik met die streepjes!!
meid je stelt je echt niet aan hoor je wilt gewoon graag een kindje! we hebben allemaal wel eens streepjes gezien die er niet waren tenminste, ik genoeg
Dat is lief van je! maar ik moest nu echt serieus normaal gaan doen ben net 1 maand bezig, en doe al zo! Dat ontpillen word je helemaal zot van, nog nooit heeft mijn lichaam gelogen, en nu word ik steeds voor de gek gehouden!
Meid, ik weet het heel vervelend allemaal. Maar ik weet vanuit je andere berichtjes dat je ook (helaas) de prikpil hebt gehad. Rotzooi. Daardoor voel je je ook zwanger. Toen ik net gestopt was voelde ik ook van alles en dacht ik ook dat ik zwanger was. Zelfs bij de gyn geweest, heftige 'afkickverschijnselen' van de prikpil. Het kan zelfs gemiddeld 4-36 maanden duren voordat alles weer normaal werkt. Echt heel frustrerend en ook fijn dat dit er van te voren bij is verteld NIET DUS!!! Ik wist van niks en jij vast ook niet. Nu ben ik er alweer meer dan 4 maanden vanaf en hier tot nu toe op af en toe een paar druppels bloedverlies nog geen ongi. Per toeval vorige week wel een eisprong ontdekt, door meer afscheiding ben ik maar eens ovutestjes gaan doen die positief waren, mijn temp klopte er ook bij. Nu is de tempt weer gezakt, dus ik zal zeker niet zwanger zijn, maar verwacht dus wel volgende week mijn ongi. Maar ook dan kan ik er niet van uit gaan dat ik de maand daarop weer netjes ongi zal worden. Heb genoeg verhalen gelezen van vrouwen die na hun eerste ongi weer een half jaar hebben moeten wachten. Ik wil je niet bang maken, ik weet hoe het is en zit immers in hetzelfde schuitje, maar ik wil je wel even vertellen dat je klachten waarschijnlijk van het ontpilllen komen. De prikpil, nooit meer!!!! Oh ja: Ik hoop natuurlijk heel erg voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent!