Super mooie testen! Wat fijn dat het al raak is voor je de MMM in moest. Hopelijk blijft ie goed plakken maar die streepjes zijn echt super duidelijk. Geen twijfel mogelijk. Gefeliciteerd!
bovente is de predictor early van zaterdag.. de onderste de express van predictor.. en de close-up van de express.. Teststrewp is donkkerder dan de controlestreep de express heeft meer HCG nodig meen ik?
Prachtige test! Ik weet niet welke meer nodig heeft, maar dat is met zulke knallers ook nauwelijks meer van belang
heb wel de ha gebeld voor ee bloedtest.. dan weet ik het zeker.. en neemt ook zoveel onzekerheid weg..
Of gewoon een vroege innesteling en snelle hcg aanmaak. Mijn cb was met 10 dpo 1-2 en met 12 dpo al 2-3 en heb er toch echt maar 1tje gehad. Zegt dus totaal niks over een meerlingzwangerschap
nope..denk echt late innesteling.. pas vanaf vrijdag hele lichte test (zie op).. en die werd zaterdag donkerder en gisteren knalde die.. die donderdag was die nog wit.. *had getest ivm dat ik naar de gyn moest ivm meerdere mk's. maar ik ga het de 16e zien.. mag eerder heen voor een echo