Oh ik ben benieuwd! Maar ja snelle HCG stijging kan 2 kanten op gaan wel of geen meerling.... Maar bij mij was het toch wel een aanwijzing voor een tweeling!
GEfeliciteerd! Ik had ook een mega snelle stijging van een tuurlijntje nar een knaltest en heb ergens ook wel het gevoel dat het er miss wel 2 zouden kunnen zijn hihi
ben benieuwd we zijn vlak achter elkaar (een week ongeveer).. zit jeook al in het groepje van okt. 2018?
Ik teste 6 dagen voor NOD al positief, wel heel licht, maar toch positief. En 4 dagen voor NOD heel duidelijk positief. Ik weet wanneer mijn eisprong was, tenminste meer dan 1 dag verschil kan er niet tussen zitten. Toch is het echt een eenling. Snelle hcg aanmaak denk ik. Het vreemde is alleen dat de echoscopiste van het zkh en de vk 2 verschillende termijnen aangeven. Zit een week verschil tussen, vreemd he? Maar ik kan niet al een week verder zijn, daarvoor hebben we niet ‘geklust’, dus dat kan niet..
Wow gewoon 2-3 op 13 dpo. Geweldig!! En 2 zou toch ook leuk zijn? Komt vast goed bij jullie. Maar zie hier idd best vaak 2-3 voor 14 dpo en zoveel 2lingen zijn er nu ook weer niet dus hoeft echt niet persé.
wou de huisarts niet doen.. wil ik het wel dan moet ik een week wachten.. want ze vind de oploop mooi en ook snel dus ze vertrouwde het wel Maar voor mijn gevoel gaf het mij juist meer rust.. maar de CB van gisteren was zo snel en duidelijk dat ik het nu toch maar geloof
ja dat wel.. voelt wel een stuk fijner.. zelfs mijn vriend is nu wat positiever.. al blijf ik wel steeds broek loeren
laatste early gedaan.. verschil: 9 dagen.. morgen laatste express en dan stop ik.. morgen ook uitslag bloed, mocht toch komen prikken vanmorgen..