Ik zie wel een heel licht streepje! Zo een had ik afgelopen zondag ook. Inmiddels heb ik al door 5 testen incl. een CB digital bevestigd gekregen dat ik wel degelijk zwanger ben! Ik zou gewoon morgen nog een keer testen!
Vind t zo spannend! Het is pas de 1eronde en bij de vorige lukte het pas na 8 rondes na een einde met clomid... Morgen als ik wakker word meteen de andere doen
Ik zie wel een beginnend streepje! Ga hard voor je duimen dat hij duidelijker wordt! Nog even spannend Maar ik zie wel iets, alleen staat het streepje idd wat raar naar rechts. ps; Lastig he als je zo'n onregelmatige cyclus hebt dat je geen idee hebt wanneer je NOD is!
@ pleak:ja is heel irritant... Voel ook niks van n eisprong ofzo, altijd gokken. Toen ik voor de tweede ging heb ik wel getemperatuurd, maar nu wilde ik maar afwachten. Ben alleen ook steeds licht in m'n hoofd dus moest toch even testen
Ik zie wel iets maar ik zie maar een stukje van het streepje? Volgens mij is de plaats van het streepje ook niet goed. Zoiets heb ik ook gehad maar toen was de urine niet goed doorgelopen. Niet zwanger dus. Dit was toen mijn 'valse' test: Morgen gewoon weer testen. Spannend voor je!!!
ik zie ook wel een streepje maar hij lijkt ook niet helemaal recht (alsof de onderkant donkderder is als bovenaan) en ik dacht meteen hmmm die staat wel erg ver naar rechts. Ik durf niet goed te zeggen of hij goed is, er staat wel een streep maarja... morgen nog een keer!
Ik zie ook wel iets wat op een streepje lijkt, maar tis idd wel erg ver naar rechts.. Vind t een beetje een vreemd testje Morgen ff opnieuw eentje doen!! Ik duim voor je, succes!!
thnx allemaal wat trouwens ook vreemd was, wat ik ook las in het topic over vage zwangerschapstesten, was dat toen ik de urine erin druppelde de hele test knalroze werd en dat toen weer langzaam wegtrok.. heel raar want toen ik testte in de tijd dat ik mijn tweede kreeg hadden die 2v5 testen dat bij mij nooit :S kijken of die test van morgen dat ook heeft, mischien heeft kruidvat anders iets veranderd aan die testen ofzo. ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik, beetje kriebelig ofzo moeilijk uit te leggen. misschien dat ik toch gewoon ong. word.. zou wel erg vroeg zijn voor mijn doen. genoeg met mijn gegis, op naar de test van morgen ochtend
Is normaal want de roze vloeistof strekt door de hele test en blijft alleen staan daar waar het streepje hortte komen. (als je zwanger bent uiteraard) Succes morgen!!
Ik weet het ook niet zeker of ik wat zie. Ik denk het wel. Hopelijk is de volgende test donkerder!! Duim voor je en wacht met spanning af. Liefs
Ik voel gelukkig wel mijn ei dus dan weet ik dat ik dan +/- 14 dagen moet gaan rekenen voor ik ongesteld wordt. Maar lastig blijft het, vond het zo'n gepuzzel toen we voor de 1e gingen! Ik had me nu voor genomen het los te laten en 'we zien wel' maar haha dat mislukt dus volledig. Het is veelte spannend allemaal!
Ik had ook zo'n test vorige maand, stom want je krijgt dan toch (loze) hoop! hopelijk is het in dit geval wel een positieve test voor Samm