Wie ow wie kijkt er even met mij mee? Als ik anticonceptieloos ben heb ik altijd een cyclus van 28-32 dagen met een ei rond dag 14. Wij zitten nu in ronde 3 na mijn laatste pil op 22 juni (heb ik 6 maandjes geslikt). 1e ronde eisprong gevoeld op dag 19 (knal posi ovu test op dag 18) 2e ronde eisprong gevoeld op dag 15 (knal posi ovu test op dag 15) 3e ronde begon op woensdag 22 augustus. Laatste dag bloedverlies op zondag (dag 5). Vruchtbaar(?) slijmverlies in combinatie met onderbuikskrampjes vanaf woensdag (dag 8). Omdat dit aanhield heb ik donderdag in de loop van de ochtend een ovu test gedaan (dag 9) en daar zag ik tot mijn verbazing al een licht streepje op (normaal als er niks is, is mijn test ook echt omo wit). Vanaf donderdag ben ik dus 2x per dag gaan testen (in de ochtend en avond) en zie foto voor het resultaat. Bovenste 2 zijn van donderdag (dag 9) De 2 daaronder zijn van vrijdag (dag 10) De 2 daaronder zijn van zaterdag (dag 11) De onderste 2 zijn van zondag (dag 12) Als ik het zo zie zijn de testjes van vrijdagavond en zaterdagochtend posi, maar wel veel lichter dan mijn knal posi testen van de vorige 2 maanden. Verder heb ik nog steeds onderbuikskrampjes, die soms gewoon pijn doen... Ik heb geen duidelijke eisprong gevoeld (voel ik 9 van de 10x wel). Wat denken jullie, heb ik mijn ei gehad? Kan dat op dag 10/11? Vruchtbaar slijm was op dag 8, 9 en 10. Alvast super bedankt voor jullie mening! Groetjes, Larissa
Ik gebruik de testen niet meer, en ik zie bij jou ook geen positieve tussen zitten, sorry. Miss kun je je volgende ronde beginnen met tempen, dat geeft mij meer rust, maar iedereen is weer anders. Als je mijn kaart zie, heb ik m volgens FF op dag 10gehad dus het kan wel.
Ben het met de anderen eens. Heb zelf ook wel streepjes gehad die behoorlijk donker waren, maar niks met een aankomende eisprong te maken hadden. Dit weet ik zeker, omdat ik ook temp. Vruchtbaar slijm heb ik soms al vanaf een week voor mijn ei, dus ik denk dat je ei nog komt. Gewoon doortesten dus en man/vriend in de buurt houden! Suc6 en veel plezier!
Bedankt tot nu toe voor de reacties! Ik moet zeggen dat de testen in het echt wel wat donkerder zijn allemaal, maar jullie hebben gelijk dat ook de donkerste er niet echt uit knalt. Wel is het zo dat ik in ronde 1 erg vroeg was begonnen met testen (dag 9) en die testen waren echt omo wit op dag 9-10-11-12-13 en 14. Pas op dag 15 begon er heel licht iets te komen, dag 16 iets donkerder, dag 17 nog donkerder en dag 18 dus een knal test. Ik geloof opzich wel dat ik nog geen ei heb gehad en ik blijf ook zeker nog doortesten de komende dagen (en klussen ) maar ik vind het wel erg vreemd dat ik deze testjes nu heb. Je ziet er namelijk wel verloop in (licht - donkerder - lichter - bijna weg) en normaal als er niks is, dan is mijn test ook echt omo wit! Vruchtbaar slijm heb ik normaal ook niet heel lang, meestal dag of 3-4... Nou ja, ben benieuwd of er nog meer meiden een reactie willen geven. Thanks!
Dat verschilt per cyclus hoor, de ene cyclus heb ik idd omowitte tests tot ei en de andere cyclus heb ik ook steeds lichte streepjes. Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Succes met het vinden van je ei!!
Jje ei zal overmorgen of over 3 dagen ten laatste springen. Het is zo dat ovutesten eerst lijken + te worden rond dag 10/11 (in cylcus van 28 tops).dan afnemen tot niets om dan weer te knallen een 2 tot 3 tal dagen erna. Succes
Bedankt meiden! Toen we voor een 1e kindje gingen heb ik ook nooit valse streepjes gehad op een ovu test, dus het verbaasd mij een beetje. Verder is de posi test ook nooit net zo donker als de controle streep. Foto is van posi ovu test toen ik 2 weken later zwanger bleek van mijn dochter: Wel een stuk donkerder dan nu inderdaad, maar niet net zo donker of donkerder dan de controle streep Zucht, doortesten komende dagen dus maar...
?? Nee hoor, hoeft niet. Ik heb al sinds december een cyclusduur van gemiddeld 28 dagen en mijn ei is steeds gesprongen rond dag 17-18. @Ts... als je ei zo laat was tijdens de eerste ronde ovutesten dan zou ik nu dus ook doortesten. Kan zomaar zijn dat je ei altijd wat later is. Ik heb ook vaak slijm een paar dagen vóór mijn ei.
Ik bedoel hier de mensen die een cyclus hebben van 28 dagen en meestal eisprong rond dag 14/15.De gemiddelde wat ze normaal nemen net zoals op berekeningsites.
Deze test komt in de buurt maar is nog steeds niet positief. Zou wel toch voor de zekerheid klussen vanavond. Succes!!
Ik blijf stug bij mijn punt Laris, je kent me . Hoewel sensitest bij mij ook nooit zo knal is geweest dan de controlestreep vind ik je testen nu wel érg licht voor een ei. Heb je je temp al een keer gemeten? Je weet toch ongeveer wat je temp is voor/na ei omdat je zo nu en dan getempt hebt? (even uit mijn hoofd 36.8/36.9 voor en en over de 37.0/37.1 na ei?)
Ja, maar ieder lichaam is anders Ts schreef al dat haar ovutest op dag 18 knalposi was tijdens de eerste ronde ovutesten. Dat betekend dus een ei op dag 19-20. Het zou toch heel zonde zijn als ts dus het gemiddelde zou aanhouden en bijvoorbeeld op dag 17 zou stoppen met (regelmatig) klussen. Bijvoorbeeld als je libido onder het 0 punt hebt zoals ik Als ts dus al eerder een "laat" ei heeft gehad zou ik daar wel rekening mee houden. Zo hebben wij de eerste 5 mnd te vroeg geklust, en ook te vroeg gestopt met klussen. Tot ik ging ovutesten + tempen in ronde 6. Toch jammer van die verspilde eerste 5 maanden, toch?
Hi Melanie. De laatste foto is van mijn meest donkere test (dus posi) in de ronde dat ik zwanger was van mijn dochter (okt 2010). Donkerder worden ze bij mij dus niet en dat was nu de eerste 2 rondes ook niet zo. Wel donkerder dan mijn testje nu op dag 11. Ik blijf doortesten de komende dagen en we blijven ook lekker klussen, maar ik ben nu wel erg benieuwd of er nog een keer wat gaat gebeuren met de ovu testjes de komende dagen. Gisteravond was ie dus zo goed al wit, ben benieuwd wat ie vanavond aangeeft! Bedankt in ieder geval voor jullie reacties meiden! Nieuwe zijn nog steeds altijd welkom