word ik kaal?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bengel, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

tja...ik verlies haren..en niet zo'n beetje....als ik aan mijn paarde staart trek, heb ik flink wat haren in mijn handen..ik stofzuig mijn bed nu elke dag, omdat ik geen zin heb om elke dag bed te verschonen.. Verliezen/verloren jullie ook zo veel??? t maakt me onzeker....

gr bengel

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb een paar weken lang ontzettend veel haren verloren. Als ik aan mijn haar trok kwamen er ook heel veel haren mee. Tijdens het haren wassen zaten mijn handen vaak helemaal onder de haren en mijn kleren zagen er niet meer uit. Na een paar weken is dit bij mij minder geworden. Ik weet niet wanneer het bij jou zo erg werd, maar je kan het een paar weken aankijken... Kaal wordt je zomaar niet ;), maar begrijp je zorgen!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb dat ook gehad, ik geloof rond de 7 maanden. Een paar weken dat het er met plukken tegelijk uitviel. Uiteindelijk was mijn haar weer net zo al voor de zwangerschap.

Maar dat hoort erbij. Tijdens de zwangerschap vallen je haren minder uit. Na de bevalling krijg je vaak een periode dat het haar uitvalt (meestal tussen de 0-9 maanden). Daarna hebben de meeste vrouwen hun normale haardikte weer terug.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    De meeste ja....

Ik helaas niet :(
    Heb altijd wel iets last gehad van haar uitval maar pfff na mijn zwangerschap, om gek van te worden!! En nu nog steeds niet normaal door het hele huis zijn haren van mij te vinden terwijl ik 2x per dag stofzuig :(
    Heb alles geprobeert kwa shampoo's vitaminen ed maar nee helpt allemaal niets, heb me er maar bij neer gelegd....

5. bengel

bengel Niet meer actief

errug he..... ik had vaak mijn haren los, maar nu maar niet, ben zoooo bang dat Finn in mijn haren verslikt die overal hangen, dwarrelen enz enz....

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoort bij het ontzwangeren, helaas :( Tijdens de zwangerschap verlies je heel weinig haar en dat komt er nu dus allemaal uitzetten. Met een paar maanden wordt het weer minder, gaat heel geleidelijk en op een gegeven moment merk je dat het weer normaal is.

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ja hier ook!!! wordt er gek van en mijn haren worden zo steeds dunner... moet vanzelf overgaan en anders moeten we maar een mooi pruikje kopen ;)

8. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Heb je niet toevallig het mirena spiraaltje? Ik las net in een ander forum namelijk, dat sommige vrouwen daar kaal van worden. (Ik weet niet of het waar is natuurlijk, ik heb er geen ervaring mee)

9. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik verlies nog steeds veel haar. Mijn zoontje wordt volgende week 6 maanden. Ik ben zoveel haren verloren dat ik ze nog niet eens meer los kan zo dun zijn ze. Dus heb ze nu altijd opgestoken met een klem. Echt zo erg vind ik het maar volgens mij is er niks aan te doen.

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hier ook niet normaal hoe veel haarverlies. Word er soms echt eng van, pluk echt hele bosjes uit mijn haar. Het kwam bij mij zo'n 4,5 maand na de bevalling en het is nog steeds erg. Ben uit nood maar aan de priorin begonnen, gewoon om nog een beetje het gevoel te hebben dat ik er iets aan kan doen. Heb wel echt mega veel nieuwe/korte haartjes, dus heb opzich wel het vertrouwen dat het weer aangroeit, maar zal dan wel een paar jaar duren voordat mijn haar weer voller op lengte is.

Groet Snoozie

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook heel overal haren :( Echt irritant maar je doet er niets aan helaas. Binnenkort maar weer eens naar de kapper, is ook niet meer gebeurd sinds mijn zwangerschap :oops: Misschien dat die er weer wat van kunnen maken.. Echt leuk wil het namelijk ook niet meer zitten..

12. bengel

bengel Niet meer actief

ik gebruik geen anticonceptie dus daaraan kan het niet liggen..
    maar t is echt niet meer leuk zo....ga dokter toch bellen, wil zeker weten dat het goedkomt..
    mijn staartje is zekers al dunner..kan wel janken heb altijd zo'n mooi dik lang haar....zucht

13. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

En, wat heeft de HA gezegd? Als je een 'wondermiddeltje' voorgeschreven hebt gekregen, wil ik het weten hoor!

Deel Deze Pagina