word ik nou echt gek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ancie, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiden

bedankt voor jullie reacties ben ik echt van opgeknapt !
    ik had gisteren mijn schoonzusje nog gesproken en dara kwam natuurlijk een heel ander verhaal uit dan mn schoonouders dus heb nu zoiets ach zoek het uit hebben niks beters te doen denk ik
    ik zat er gisteren zo erg mee dat ik ontzettende kramp in mn buik kreeg en ook harde buiken kreeg toen heb ik de vk maar opgebeld en het eerste wat ze vroeg of ik last van stress had en dat ik dat echt moet vermijden en me moet consentreren op de kleine gelukkig is alles rustiger geworden en trok de kramp snel weer weg

ik ben heel blij te lezen dat ik niet de enigste ben die vergeet achtig is hahah wat erg soms hoor af en toe wel een duur geintje als je wat vergeet ik zet soms de vaatwasser 2 keer aan bv of geef de hond 2 keer te eten hihi gelukkig zijn dat dingen die niet zoveel kwaad kunnen

maar alsnog heel erg bedankt!

liefs ancie

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Je moet je er niets van aantrekken van die schoonfamilie..
    jij bent de gene die zwanger is.. en dingen vergeten hoort er nou eenmaal bij, dat heb ik ook super erg..
    enja die sigaret opsteken wat maakt het uit.. iedereen kan toch wel eens iets doen omdat ze het gewend zijn te doen..
    jij bent zwanger en je moet je niet te veel zorgen maken om wat die mensen allemaal zeggen,.. t gaat erom dat jij rust krijgt en niet het snachts wakker ligt om dingen die je gezegd worden !

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Fijn dat je je wat rustiger voelt.

Ik vind het belachelijk dat je schoonmoeder zo doet, als je schoonzusje een ander verhaal heft .. aan wie zal het dan liggen? Niet aan jou dus!

wat mij trouwens erg geholpen heeft met de vergeetachtigheid, lag wakker van dit moet ik onhouden en dat, maar dat helpt niet want je vergeet het toch wel.

Ik heb een agenda op tafel gelegd (mijn moeder heeft de voordeel agenda van de postcode loterij graits gekregen, die dus :) :) )met elke dag ruimte genoeg om te schrijven en dan gewon alles! op schrijven, naar bos met hond, schoonmams bellen, kadotje kopen schoonpaps, die jarig, gatsouderkids komen, KIMI Dag! een dag waarop ik alleeen doe waarin ik zin heb en verder niets!

Dat helpt, boodschappen lijstje erin, dan hoef je dat ook niet te onthouden.en dan opschrijven als iets op is.

Succes ermee.. afspraken om te gaan stadten vergeten geeft niets als je zwanger bent, dan moeten ze maar bellen hoor van he.. ik dacht dat we. bla, bla, bla.. Vergeten waar je auto staat als je in de stad bent met heftige BI dat is dan alweer wat lastiger :) :) heb ik al 2 x gehad en het echt niet meer weten dan he.. of vergeten of je die ene klant al een rekening gestuurd heb of vergeten bent waar je hem hebt neergelegd...?
    haha, afentoe moet je er maar om lachen, je lijf heeft andere prioriteiten..

Deel Deze Pagina