Hai allemaal, Wat kan het leven soms een hel zijn. Na drie jaar van wachtenen hopen was het eindelijk raak. Eindelijk zwanger, vlak voor de mmm. We konden ons geluk niet op toen we 2 weken geleden onze positieve test in handen hadden. Het heeft opnieuw niet zo mogen zijn. Na wat bruinverlies en de hoop dat dat innestelingsbloed was, verlies ik nu helder bloed en begint de miskraam op gang te komen. Mijn derde miskraam. Na drie jaar zijn we weer terug bij af. We zijn er zo kapot van. Zijn er mensen die dit ook hebben moeten meemaken? Anouk.
nee, ik heb 1x een miskraam een vroege miskraam gehad en was daar al helemaal kapot van. Ik ben gelukkig daarna meteen aangeteld en tot nu toe gaat de zwanegrschap helemaal goed. ik kan me jullie verdriet heel goed voorstellen en dan moet ik me nog eens realiseren dat jullie het 3x mee moeten maken. verschrikkelijk. heel veel sterkte en ik hoop dat het geluk jullie snel toe zal lachen. liefs, mejon
Anouk, Ik weet nog dat je samen met mij in de NOD lijsten zat in 2006. Wat naar te lezen dat je nu je derde miskraam hebt. Kan me goed voorstellen dat je gevoel van het ene uiterste naar het andere uiterste gaat nu. Net voor de MMM zwanger en het dan moeten laten gaan. Heb zelf 1x een vroege miskraam gehad voor Emme, en was daar al heel verdrietig over. Maar dat is niets in vergelijking met jouw verhaal. Heel veel sterkte gewenst. Pim
Ik zit nu zelf midden in het proces van een miskraam moet morgen naar het ziekenhuis voor een curretage. Het valt mij allemaal zo zwaar en dan hebben jullie het al 3x meegemaakt, echt vreselijk! Wil jullie heel veel sterkte toe wensen.. en hopelijk kunnen jullie steun bij elkaar en bij vrienden/familie/ kennissen vinden.. liefs..
Potverdorie zeg, na alles wat je ervoor gedaan (en gelaten) hebt, voelt het natuurlijk als een trap na nu het weer mis gaat. Ons gedachten zijn bij je. Ik hoop voor je dat je de moed en kracht kan opbrengen om straks weer verder te gaan. Het was je zo gegund, ik vind dan ook dat het al lang en breed jou beurt is om eens een goede zwangerschap te krijgen. Liefs, Kiki
hoikes ik ben volgens de gyn nu ook een miskraam aan het doen wegens mijn hormonen waarden die te laag staan ik heb tot nu toe alleen een heel klein beetje bruin verlies als ik eens wat van binnen ga met mijn wc papierke. morgen vroeg moet ik dringend gaan naa spoed dat ze daar bloed zullen afnemen bij mij en s'middags moet ik terug bij de gyn zijn ik neem wel utrogestan pillen denk dat daardoor mijn miskraam wat tegenhoud denk moest ik dat niet nemen was het al in een bloeding veranderd het is ook mijn 4x dat ik een miskraam doe 2 voor mijn 3 kindjes en 2 nadien + 1tje verloren van een tweelingsje was toen zwanger van mn 2de kindje voor al degene die zich nu in hetzelfde schuitje bevinden [-o< [-o< ik bid voor jullie
heel veel sterkte meid! ik was na 3 jaar met behulp van ivf zwanger van 2ling eerst een mk en paar maanden later vroeggeboorte en zoontje daarna overleden... meid, misschien je eens laten onderzoeken , misschien vinden ze wat voor de miskramen... heel veel kracht en sterkte gewenst!
Ik heb 3 miskramen meegemaakt. Gelukkig heb ik tussen de 2e en 3e miskraam ook een kindje mogen krijgen. Het was wel een heel spannende zwangerschap met veel bloedverlies de eerste 13 weken, maar ons kindje bleeft toch leven en groeien en is nu alweer anderhalf. We zijn nu bezig voor een 2e kindje en helaas moest ik weer een miskraam meemaken. Ik vraag me ook af: hoe vaak nog? Ik word ook niet heel makkelijk zwanger, moet er soms 9 mnd op wachten dus je kijkt meteen weer tegen zo'n berg tijd op. Dat zul jij ook wel hebben. Ik had de miskraam in april en heb nog steeds geen eisprong gehad, mijn hele cyclus is weer van slag. Dus dan verlies je zo al 3 maanden
Ach meis, wat verschrikkelijk voor je! Ik kan me voorstellen dat je er stuk van bent. Zoals je aan mijn lijstje kan zien weet ik precies hoe je je voelt. Ik wens je heel veel sterkte toe. liefs mara
goh anouk...wat heb jij een pech zeg hiermee.. ik vind het verschrikkelijk voor je.. veel sterkte, en misschien dat er nu idd onderzocht kan worden hoe t zo komt dat je je kindjes verloren bent.. sterkte knuffel voor jou
Sterkte meid. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Want ik heb onlangs mijn 4e miskraam gehad (baal baal baal) Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer wel goedkomt.
hoikes hier ben ik dan met heel slecht nieuws mijn HCG was dus gezakt maandag tot 18 hij d8 aan een BBZ ofwel een zwangerschap die serieus misgelopen is ik heb dus maandag een injectie gekregen om alles te starten gisteren morg om 6u kreeg ik hevige pijnen dus ik wist dat het al begonnen was tot nu toe heb ik nog steeds het vruchtzakje niet gezien ik hou het in de gaten omdat mijn man en ik het willen begraven zodat wij het e plaatsje kunnen geven indien het een BZZ is en het is er zo niet uit gekomen zal ik 9 op 10 kansen een operatie moeten ondergaan maandag moet ik terug om nog eens bloed te laten afnemen wou jullie even op de hoogte houden
Ik wil iedereen die een miskraam of meerdere miskramen heeft gehad, veel sterkte toe wensen. Ikzelf heb afgelopen vrijdag waarschijnlijk een miskraam gehad, maar ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo. Dan weten we eindelijk meer. Iedereen veel sterkte gewenst met jullie grote verlies. Groeten van Patries.
Ook wij waren/zijn zwanger, vandaag gehoord dat na 8 weken er een miskraam aan komt, het was dus niet goed. Ik ben er kapot van ! We gaan eerst kijken of het zo op gang komt, anders afspraak maken met gyn voor speciaal pilletje.We waren er zo blij mee dat we eindelijk zwanger waren...en nu dit. Hadden al helemaal gepland hoe we het volgende week tegen onze ouders zouden zeggen (als souvenirtje meegenomen van onze geplande vakantie aanstaande maandag) Niet dus. Hoop dat het nu snel weggaat dan kunnen we weer van voor af aan beginnen. Meiden heel veel sterkte. Liefs Hope