hoop het zo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joo2, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Hallo dames

Hier volgens calculator afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad.
    Heb al een paar dagen rommelende buik af en toe links en rechtonderin drukkend gevoel heel even.
    Vorige week flink geklust om de dag vanaf dinsdag alleen vanmorgen ging ik naar de wc had ik flinke prop afscheiding wat een beetje dradig was paar uur later maar even een ovulatietest gedaan en daar was het 2de streepje heel licht dus geen lh piek nu vraag ik me af zou ik dan toch zwanger kunnen zijn omdat ik wel symptomen heb
    Wie herkent dit?? spannend allemaal het is onze 2de ronde

knuf

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    moet je helaas teleurstellen.. de symptomen die jij hebt heb ik iedere maad en ben iedere maand ongesteld geworden.
    Die slijmprop heb ik altijd als mijn eisprong is geweest, denk dat je lichaam zoiets heeft van.. je eisprong is voorbij dus alle tekenen van een eisprong moet er nog uit ofzo haha ;)

maar ik hoop voor jou dat je zwanger bent natuurlijk! nog 11 daagjes wachten..

3. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    oh echt dus dat kan ook nog daarna zijn nou we wachten maar weer af spannend allemaal

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van een calculator moet je nooit uitgaan. Die geven alleen gemiddelden weer waarop je eisprong plaats zou kunnen vinden. Het is dus absoluut niet gezegd dat je eisprong ook daadwerkelijk dan heeft plaatsgevonden. Je ei kan veel eerder of veel later komen.
    Een calculator kan immers niet in je lichaam kijken? Een ovulatietest maakt gebruik van je lichaamsvocht, dus daar kun je veel beter van uitgaan!

Aangezien je typt dat je vanmorgen draderige afscheiding hebt, denk ik dat je ei vanaf nu pas in aantocht is! Draderige afscheiding duidt namelijk meestal op vruchtbaar slijm en dan is je eisprong naderende.

Als ik jou was, zou ik dus even flink aan de klus gaan!

5. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    @ be happy

ja dat had ik ook al gelezen dus vanavond maar even aan de klus alleen jammer dan mijn ovulatietest dan maar zo`n licht streepje aangeeft:( voel me nu wel anders dan anders vanavond maar even klussen;)
    bedankt

Deel Deze Pagina