Hallo iedereen, 4 dagen geleden bloed laten trekken en had slechts een waarde van 19. Gisteren nieuwe resultaten en deze waren lichtjes gestegen tot 31. Ik moet voor een echo gaan en dan waarschijnlijk medicatie krijgen voor een miskraam in gang te zetten aangezien hij zelf niet op gang komt. Ik blijf wel de stijgende waarde vreemd vinden... ik dacht dat deze alleen maar daalde als er iets niet in orde is? Nu begin ik dus schrik te krijgen voor een bbz ofzo... iemand soortgelijke ervaring? Ik ben mij er dus wel 100% bewust van dat het volledig mis is en ik sowieso het vruchtje ga verliezen.
Hoeveel dagen ben je na je nod? Ik ben vorige maand drie dagen na nod gaan trekken en had toen 48 hcg. 2 dagen later maar 50. 4 dagen later mk gekregen.. het is zo rot en ik bleef ook maar hopen.. ergens kan je een sprankeltje hoop bewaren zolang je geen bloed ziet..
Ik weet niet exact hoeveel dagen ik na mijn NOD zit, maar ik denk toch al ong een week, dus dat is geen goed teken. Ik ben gestopt met ovulatietesten te gebruiken, omdat deze mij heel veel stress gaven en het toen niet lukte met zwanger te raken. Hier is nog geen bloed te zien, maar ik ga uit van het ergste. Ik ben net naar spoed gegaan en ze heeft een echo genomen. Daar valt nog niet veel op te zien, maar een bbz is hoogstwaarschijnlijk wel uitgesloten aangezien ze nu niets kan zien. Vrijdag moet ik opnieuw bloed laten trekken, als ik tegen dan tenminste nog geen miskraam heb gekregen. Ze zei dat ze op dit moment echt niet kan zeggen of het goed of fout zit, maar ze zei wel dat het meestal geen goed tegen is. Ik ga uit van het ergste, maar hoop toch een klein beetje op een mirakeltje.
Mijn duimpjes staan omhoog voor een mirakeltje!!! Ik gun het je super hard!!! Wel al heel goed dat het geen bbm is!!!
Oh wat vervelend zeg! Stijging van HCG is te laag in 4 dagen. Maar ik had met afgelopen miskraam al bloedverlies en toch liepen de zwangerschaptesten op (werden echt duidelijk donkerder). Tjah Je kunt ook nog afwachten hoor. Soms duurt t een paar dagen voordat iets op gang komt. En ik zal toch voor je duimen dat het een wondertje wordt en je HCG opeens wel mooi stijgt.
Ja, ik vrees ervoor dat het gaat oplopen en de gynaecoloog ook.. het is gewoon rot dat mijn miskraam niet vanzelf wil komen Donderdagochtend wil de gynaecoloog mij opnieuw zien voor een controle. Maar ik vermoed dat ik dan medicatie ga meekrijgen om een miskraam in gang te zetten. Tis echt rot allemaal, want ik kan het hoofdstuk nuet afronden vooraleer alles uit mijn lichaam is.
Helemaal niet leuk nee...maar je weet niets zeker zolang je nog geen bloed hebt.. dus wie weet vecht dat wondertje toch nog !
Ik wil je zeker geen hoop geven maar ik ben gestart aan hcg 8... ik had gewoon veel te vroeg getest! Maar het is inderdaad wel zo dat hcg om de 2/3 dagen moet verdubbelen.. ik duim mee voor jou!
Dankjewel voor jouw reactie ! Het gaat voor 99,9% de slechte kant uit dus ik heb mij er wel al een beetje bij kunnen neerleggen. Spijtig genoeg is er nog geen miskraam op gang en moet ik waarschijnlijk medicatie innemen of een curretage. Ik had liever gewild dat de natuur het vanzelf zou oplossen, maar helaas Donderdagochtend weet ik meer.
Deze morgen is er iets in gang geschoten en ben ik al de ganse dag wat bruinig & rood bloed aan het verliezen dus ik ben wel 'blij' dat alles zijn normale gangetje gaat en dat ik binnenkort het hoofdstuk kan afsluiten