word ik wakker, zie ik......STRIEA !!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saraah, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben al meteen gaan smeren, ( dus ook met een week of 6 zwangerschap ) je huid word er lekker elastisch van dus kun je lekker mee groeien ;)

2. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Maar ik ben nu pas 7 weken? nja dan maar vanaf vanavond lekker smeren :oops: of nee ik laat het me vriendje doen :D

3. Niet meer actief

Misschien heb ik idd geluk gehad, maar baat het niet dan schaad het niet.
    Op mijn borsten heb ik wel striae, die was ik vergeten in te smeren ;)

4. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb tijdens de zwangerschap geen streepje gezien, maar nu!!!! mijn hele buik en borsten zitten eronder1!!

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb het op mijn borsten heel erg, die heb ik wel ingesmeerd tijdens mijn zwangerschap, maar dit heeft niet geholpen.
    Ach ik zit er eigenlijk ook niet mee.

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik had de eerste strepen bij mijn eerste al te pakken toen ik nog maar 14 weken zwanger was. Helaas kun je er echt helemaal niets aan doen.

Wist je dat je ook striemen kunt krijgen na de bevalling? Je buik is dan opeens weg en soms kan je huid het niet bijbenen. Resultaat: nog meer strepen.

Groet van Kiki

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik was ook vroeger zwaarder geweest en had alleen wat striemen op mijn heup (wit) in de zwangerschap waar ik 21 kilo was aangekomen is dar niks bijgekomen, de huid was al uitgeweid doordat ik eerst dikker was.

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ik ben 2 jaar geleden 10 kilo aangekomen, dus borsten flink gegroeid. Nu ben ik de 10 kilo weer kwijt en heb striae op mijn borsten. Je ziet ze niet altijd, maar voelt ze wel. Ben nu 16 weken zwanger en heb van andere striae gelukkig nog geen last. Smeer me nu wel in trouwens, als ik het niet vergeet, haha.

Maak me er niet zo druk om, niemand die het ziet en niemand die mijn borsten vast houdt.

Knuf Juud, aanstaande alleenstaande mama van drieske

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik heb al vanaf dat ik een jaar of twaalf was striae. Op mijn onderbuik, bovenbuik, borsten, binnenkant bovenarmen. Ze zijn bij mij helemaal wit nu, of zilver.

In het begin vond ik het nog erg, nu denk ik, ach, het hoort bij mij. Het maakt me niet meer uit. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er met mijn zwangerschap niet meer mee zal zitten, omdat ik ze dan toch al heb. En een paar meer of minder, maakt ook niet uit :).

Striae is een scheuring van je bindweefsel. Dat is de derde laag huid, van buitenaf gezien. Het is dus moeilijk, zo niet onmogelijk, om die met creme te bereiken. Volgens mij doet elke dag stevig inmasseren van de creme meer wonderen dan de creme zelf. Want de massage komt uiteraard wel bij die laag huid..

Liefs
    Sinnamon

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmm... klinkt logisch...

zal ik mezelf maar ff goed inmasseren :D ;)

11. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Een tante van mn vriend had geen enkele strae, tot ze op de operatietafel kroop voor haar keizersnede.

Ineens een scheurtje, een hele dikke verscheen op haar buik. Sinds ik dat weet: smeren gelijk zot en zeg nooit, nooit.

Liefs Kitty

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zit al helemaal onder. Mijn buik is echt.....een veld van striae. (oke misschien wat overdreven)
    Maar ik heb al bijna altijd striae op mijn bovenbenen gehad dus dit kan er ook nog wel bij. Het zij zo.

13. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hoi,

ik zit ook helemaal onder de striea....
    toen ik zwanger was van de oudste had ik vreselijk zwangerschapsjeuk........ik trok met 39 weken letterlijk de strepen in mijn buik.het is onderhuids weefsel wat scheurt.nou zit heel mijn buik,heupen en borsten onder de strepen.ach,het is nu wit gekleurd en als ik het koud heb worden ze paars.ik maak me er niet druk om.als iemand er naar vraagt zeg ik trots dat ik immers al 4 kinderen heb...tja dat kan nu eenmaal niet zonder slag of stoot he :)

en smeren......dat helpt niks.het is alleen lekker ismijn ervaring hihi..........

14. Miran

Miran Lid

28 jul 2005
    56
    0
    0
    Doordat mijn bindweefsel niet helemaal goed is, scheurt het dus vrij gemakkelijk. Ik voel het soms scheuren en daarna verschijnt er zo´n bliksemschichtje. Het is niet anders. En het komt weer helemaal in de mode, zo´n tijgerprint :(

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahahaha..!!!! :)

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ben ik weer even (nog steeds thuis geen internet, ben bij mijn ouders).
    Saraah... Ik heb ook vanmorgen 2 streepjes ontdekt... Mijn buik is ook gigantisch gegroeid de afgelopen 2 weken... Helaas hier geen webcam anders had ik een foto geplaatst!

Deel Deze Pagina