Hallo allen, Zit vandaag precies drie weken na mijn punctie. Heb een onwijs opgezwollen buik. Verder voel ik me prima. Ben natuurlijk sowieso wel aangekomen door de hele hormoonbehandelingen, maar krijgt nu echt mijn broeken niet meer dicht. Buitenom heb ik ook last van obstipatie. Hebben jullie hier ook wel eens last van gehad / herkenbaar?
Maar dat neemt niet weg dat ik die opgezette buik zo raar vind en zorgen om maak hoor. Hij zit me echt goed in de weg. En dacht misschien hebben meerdere hier last van. Tijdens het spuiten was ik nog normaal, ok al wel een dikkere buik. Maar nu is echt niet leuk even.
Gefeliciteerd! Had ik niet gezien Ik had idd ook al snel een opgezette buik, voornamelijk door mn darmen die niet meer meewerkte. Maar ik had er niet echt last van, en het was ook aanmerkelijk minder als ik naar de wc was geweest. Als je twijfelt zou ik contact opnemen met het ZH, misschien toch nog wat last van overstimulatie??
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken maar kan dat kwaad dan, stel als het zo is.. Heb verder geen andere symptomen van overstimulatie hoor. Enkel de dikke buik. En kan dat nu nog drie weken na punctie?