Wanneer zijn jullie bij een volgende zwangerschap ingeleid? Ik ben nu 34 weken zwanger na de doodgeboorte van onze dochter vorig jaar en heb nog geen datum ofzo. Met hoeveel weken zijn ze bij jullie begonnen met inleiden? Ik vraag t bij de volgende controle wanneer ze van plan is te gaan inleiden maar vroeg me gewoon af hoe dit bij jullie ging? Kunnen ze überhaupt een datum aangeven aangezien ze niet weten of de bmm tegen die tijd al wel rijp is??
Hoi hoi, Spannende tijd hè? Bij mij gaven ze met 37 weken en veel tranen een datum. De baarmoedermond was nog steeds pot dicht met 38,2 dus kreeg ik gel om het week te maken. Hiervan kwam ik acuut in de weeën en werd onze zoon met 5,5 dmv spoed keizersnede geboren. Ze willen stress bij jou als moeder niet te hoog op laten lopen. Succes met de laatste loodjes!
Ik ben met 37,6 ingeleid. Ik had al 3 cm ontsluiting en ze hebben de vliezen doorgeprikt en daarna wee-opwekkers gegeven. Die avond had ik mijn blakend gezonde zoon in mijn armen. Sterkte deze laatste weken, ik hoop dat ze voorbij vliegen zodat jij ook snel je gezonde kindje in je armen mag houden.
Hier met 37, 4 ingeleid. Ik kon het geestelijk niet meer aan, mijn zoontje liep goed voor op groei en had een kleine 2cm ontsluiting.
hoi luvv ik ben vanaf de 32 weken om de dag op controle geweest daar ik het geestelijk niet meer trok en kreeg dan iedere keer een ctg bij 33 weken en 4 dagen ben ik opgenomen en kreeg dan standaard iedere dag 2 x een ctg om mij gerust te stellen bij 34 weken en 3 dagen ben ik s morgens ingeleid met gel en om 17.20 uur is kyana geboren ze heeft tot maandag in een warmtebedje gelegen en mocht woensdag met ons mee naar huis heel veel succes met de bevalling groetjes debby
Ik had vandaag controle en ze gaan tussen de 37 en 38 weken kijken of ze t al kunnen inleiden. Nog eventjes volhouden. Blijft spannend.
Bedankt! Volgende week controle en dan gaat ze kijken en gaan we een datum prikken. Raar idee dat ik misschien over 2 weken ons kindje al in m'n armen heb. Ik hoop het en hoe harder ze huilt hoe beter
Ik zou met 38+5 ingeleid worden maar de dag ervoor kreeg ik spontaan al weeën.. uiteindelijk dus uit mezelf bevallen.