Hoi, Mijn buurvrouw(rond de 70) hangt al heel de winter haar was buiten,ook als het regent,vriest of sneeuwt. Neem bv. gisteren, ze ging rond 18.00 de was ophangen en die hangt er dus nu nog. Ik denk niet dat die droog is na heel de nacht in de vrieskou. Zij houdt echt was knisper-frisse lakens, ha,ha! Ik vraag me af of ik echt zo verwent ben met mijn droger....
ha,ha,ha...........wat een giller!!! Ik ben dus verwend. Ik dacht dat zij 's bij het opvouwen haar lakens moest breken sorry, buuf
Mooi eigenlijk, dat oudere mensen dat soort dingen gewoon wéten... 't Is dat ik totaal geen ruimte heb, anders had ik gelijk 'het was ophangen na zessen' ingevoerd!!
Mn moeder hangt het ook altijd buiten, ze heeft geen droger. Ikzelf heb ook geen droger meer en hang het lekker op zolder Ben te lui om met de was van zolder naar beneden te lopen en daarna weer terug haha.
Mijn was gaat met dit weer ook buiten hoor.. Heerlijk fris Bij ons hangt de waslijn achter het huis onder een afkapping.. alleen omdat het lekt, hang ik het op zolder als het regent haha.. Heerlijk hoor, frisse was
Oh heerlijk, had ik maar zo'n lief buurvrouwtje die lekker haar eigen gang gaat. Ik vind het wel wat hebben, lekker van de oude stempel
Ja de ouderen tegenover ons doen het ook. Ik ga dus zo ook echt wel wat was buiten hangen. Super goed eigenlijk om te lezen!!!!