1ste bevalling spontaan opgang gekomen... 2de ook???

Discussie in 'De bevalling' gestart door proudmother, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!!

ik ben nu bij de 40 weken zwangerschap aangekomen!!
    mijn dochtertje is geboren met 40+5 weken!!

op het moment moet ik zeggen ben ik best chagrijnig... heb het echt gehad met de laatste loodjes... en ik zit mezelf gewoon in de weg!!
    zeg telkens tegen mezelf kan nog wel twee weken duren, kan nog wel twee weken duren... en dan wordt ik alleen maar chagrijniger!!

maar goed om bij mijn vraag te komen!!
    bij mijn dochter is de bevalling begonnen met lichte weeën en daarna het breken van de vliezen!!
    ik hoop dan ook zo dat deze zwangerschap ook spontaan begint want zie een beetje op tegen een bevalling inleiden!!
    er is tot nu toch nog helemaal geen reden voor hoor... maar omdat ik zo negatief aan het denken ben (mbt het begin van de bevalling over twee weken pas) denk ik ook aan het opgang brengen van deze bevalling!!

bij wie is de eerste bevalling spontaan begonnen en is de tweede opgang gebracht???
    wil even kijken of dat wel eens voorkomt namelijk!!

bedankt alvast... en sorry voor mijn geklaag!!!!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja, bij mij :). Ik vind je niet klagen hoor, ik snap jou heeeeel goed, ik zat er vorige week ook helemaal doorheen... uiteindelijk ben ik (ivm gewicht van onze zoon) ingeleid met 40+1. Terwijl onze dochter met 39+6 besloot om zelf te komen, begon ook met lichte weeën en later braken de vliezen.

Dus mja... het kan echt...

Succes met de laatste loodjes, duurt hopelijk niet lang meer voor je!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bevalling 1 en 2 begonnen spontaan met 40 weken.. nr 3 is ingeleid met 40+3, nr 4 weer spontaan met 40+6

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de eerste spontaan begonnen met 41 + 3 --> ze zouden smorgens komen strippen, maar snachts begon het...

de 2e ben ik ingeleid met gel - met 41 weken... ik was op.. Maar heb dus niet zo lang 'gewacht' als bij de 1e, dus mogelijk was het alsnog zelf op gang gekomen.
    Voor het inleiden was ik overigens als 2 x gestript...
    De gel was overigens ruim voldoende hier en na een lange 1e bevalling (19 uur) ben ik van de 2e , na het inbrengen van de gel, in 3,5 uur bevallen.. (wel met pijnstilling overigens, waardoor de ontsluiting in 1,5 uur tijd van 2 cm, naar 10 ging..)

Deel Deze Pagina