Doffe buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetj, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik ben pril zwanger van ons tweede kindje. Als ik uit ga van mijn normale cyclus, ben ik nu 6 weken 4 dagen, maar heb nu pas 3 dagen over tijd positief getest, dus dan zou het 6 weken en 1 dagen zijn.
    A.s. woensdag is de eerste echo bij de gyn.
    Nu heb ik sinds vanavond een doffe buikpijn, onderin mijn buik, rechterkant.
    Heb het idee dat het iets erger wordt, het is een doffe pijn, niet constant maar met vlagen..
    Verder geen bloedverlies of zo.
    Ben wel bekend met de normale groeipijnen en dergelijke, maar dit herken ik niet.

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Klinkt haast hetzelfde als bij mij. Ik ben vandaag doorgelicht in het ziekenhuis op verdenking van blindedarm ontsteking maar gelukkig hebben ze niks gevonden. Bij mij wordt het waarschijnlijk veroorzaakt doordat mijn bm een groeispurtje doormaakt waardooor mijn andere organen (vooral darmen) niet op tijd weg kunnen komen. Als je net zwanger bent gaan je darmen ook aan de wandel dus misschien dat het daardoor komt? Als het aan blijft houden zou ik in ieder geval de vk even bellen erover. Daar zijn ze voor uiteindelijk. Sterkte met de buikpijn en gefeliciteerd met je zwangerschap.

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had in het prille begin ( en later ook ) pijn rechts onder in mijn buik, volgens mijn arts was dit al bandenpijn.

4. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden. Het heeft vannacht nog wel aangehouden maar is nu weg :)

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Is het een soort ongesteldheid pijn?

Zou jullie niet zo druk maken jullie buik en lichaam is nu hard aan het werken voor jullie vruchtje in de buik dat ie goed groeit en jullie buik
    is ruimte aan het maken voor deze klein spruit .
    lekker relax doen en kopje thee drinken

6. nono

nono Niet meer actief

In het begin heb ik ook veel last gehad van buikpijnen.. allerlei soorten. Maar als ik echt ging nadenken waar de pijn nou zat dan kwam ik elke keer op de darmen uit.
    Heb een keer zelfs zo erge kramp gehad voor een paar minuten en 2 dagen erna nog spierpijn ervan.. ik gok op de darmen die ineens aan het dansen waren. :D Niks ernstigs hier geweest want de beeb zit er nog.

Nog gefeliciteerd trouwens! :)

7. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Nee, geen ongesteldheids pijn. Dat herken ik wel.
    Heb natuurlijk al een zoontje en een aantal miskramen gehad, dus ben wel wat gewend.. Maar dit herkende ik niet

Deel Deze Pagina